Verwijderd
ik heb ook een plex 16 10 40 en daar werkt ie gewoon mee, nix aan het handje, gewoon ff opnieuw proberen
Misschien moet je ff de nieuwste CDRWin downloaden...
Yep, vanaf versie 4.0 wordt de Plex 16x pas ondersteunt.Op maandag 02 juli 2001 13:29 schreef Neman het volgende:
Misschien moet je ff de nieuwste CDRWin downloaden...
Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.
Goh, wat leuk dat ie het bij mij met versi 3.8 D prima doet op 16x.....Op maandag 02 juli 2001 13:32 schreef Overspeed het volgende:
[..]
Yep, vanaf versie 4.0 wordt de Plex 16x pas ondersteunt.
nix nie probleem...
Get your copy of the web: 'copy http://*.* a:'
Move -> Opslagmedia
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
geprobeerd met cdrwin 3.8 en met 4 maar geen succes
m,n brander wordt niet gevonden
nieuwe firmware hielp ook niet
welke cdrwin versie moet ik gebruiken?
m,n brander wordt niet gevonden
nieuwe firmware hielp ook niet
welke cdrwin versie moet ik gebruiken?
Ik heb een lite-on 12x10x32 burnproof. Deze werkt ook niet met CDrwin verschillende versies geprobeerd. Heb ik nog een update of nieuwe firmware nodig?
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Misschien ff ASPI drivers installeren onder win2k? Weet helaas ff zo snel geen link...
Marstek Venus 5.12kWh v154, CT002 V118, CT003 V118 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.
Pagina: 1