Oke ik heb dus een BP6 met 2 Celly's lekker opgefokt, maar de stabiliteit begint de laaste tijd af te nemen, waarschijnlijk door het ernstig mishandelen van deze procs(50% overgeklokt en 0,3 V boven de normale waarde).
Dus ik wil ze vervangen voor iets anders,snellers en of beters.
Aan gezien ik weer een dual systeem wil en het geheugen van mijn huidig systeem wil gebruiken (2*128 133Mhz) word het dus een Intel systeem.
Dus graag sugesties van mobo's en welke combinatie van CPU's.
Aangezien een FSB van 100 Mhz simpel op de meeste mobo's opgeklokt kan worden naar 133 is er de voorkeur naar deze PIII met want zo ver ik begrepen heb willende nieuwe C. niet met ze tween werken.
En het mobo moet volgens mij ook vervangen worden, voor PIII of je moet er een converter(voor de BP6 dus) op zetten ofzo maar die zijn waarschijnlijk nergens in nederland te verkrijgen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Dus ik wil ze vervangen voor iets anders,snellers en of beters.
Aan gezien ik weer een dual systeem wil en het geheugen van mijn huidig systeem wil gebruiken (2*128 133Mhz) word het dus een Intel systeem.
Dus graag sugesties van mobo's en welke combinatie van CPU's.
Aangezien een FSB van 100 Mhz simpel op de meeste mobo's opgeklokt kan worden naar 133 is er de voorkeur naar deze PIII met want zo ver ik begrepen heb willende nieuwe C. niet met ze tween werken.
En het mobo moet volgens mij ook vervangen worden, voor PIII of je moet er een converter(voor de BP6 dus) op zetten ofzo maar die zijn waarschijnlijk nergens in nederland te verkrijgen.
Alvast bedankt voor de reacties.
Paradigm: Shift happens.