Thrustmaster T300 GTE First time Calibratie problemen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marckoen
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 26-08-2024
Mijn vraag
Ik heb gisteren een Thrustmaster T300 Ferrari GTE gekocht. Helaas krijg ik hem niet werkend. Ik wil hem graag gebruiken voor mijn ps4.

Wat ik tot nu toe heb begrepen zou het plug-and-play moeten zijn en zou het stuur meteen moeten gaan calibreren en alle kanten op gaan draaien. Bij mij gebeurd er niet zoveel. Het stuur begint wat lawaai te maken en stottert om de paar seconden 1 graden naar links en dan weer naar rechts.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Thrustmaster T300 Ferrari GTE

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
http://forum.projectcarsg...n-Issue-at-startup-solved

Bij het programma die in dit forum item naar voren komt krijg ik eerst de melding dat het stuur bezig is met de precalibratie. Zodra dit is afgerond krijg ik de melding pre-calibration nor found. Dus hier kom ik helaas ook niet verder mee.

Verder kan ik op dit moment hier niet veel meer informatie over vinden. Ik ben op dit moment echt een beetje ten einde raad en hoop dat iemand mij verder kan helpen!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Heb je hem nieuw? Ik zou hem terugsturen en een andere bestellen.

Maar je zal hem niet nieuw hebben, anders had je dit hier niet gevraagd, toch? Dan zou dit wellicht wat kunnen zijn, een kabeldefect: YouTube: Thrustmaster TX Problem and Solution: Cheap and Easy Fix

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron