Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Af en toe gamen, een beetje photoshop, maar niets extreems.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan ~900 euro, maar hier zit best wat speling in.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijke videokaart met goede processor lijkt mij toch wel noodzakelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren voor een merk, maar ik betaal liever iets meer voor kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stroom is niet gratis, dus als een specifiek onderdeel veel stroom kost, en een vergelijkbaar product minder verbruikt hoor ik dat graag!
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een systeem opgesteld, gedeeltelijk gebaseerd op de BBGs. Ik vraag me vooral af of de gekozen kast prima is voor de componenten, welk moederbord ik nodig heb(of waar ik op moet letten), en wat belangrijk is qua RAM. Is er een reden dat de BGG niet RAM van 90 euro gebruikt?
Ik wil ook nog twee schermen kopen, is er iets specifieks dat ik nodig heb voor twee schermen wat betreft videokaart, en wat is belangrijk voor de schermen zelf? Ik denk niet dat ik extreem dure schermen nodig heb, maar de kwaliteit moet wel goed zijn natuurlijk.
Af en toe gamen, een beetje photoshop, maar niets extreems.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zit te denken aan ~900 euro, maar hier zit best wat speling in.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een redelijke videokaart met goede processor lijkt mij toch wel noodzakelijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren voor een merk, maar ik betaal liever iets meer voor kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stroom is niet gratis, dus als een specifiek onderdeel veel stroom kost, en een vergelijkbaar product minder verbruikt hoor ik dat graag!
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb een systeem opgesteld, gedeeltelijk gebaseerd op de BBGs. Ik vraag me vooral af of de gekozen kast prima is voor de componenten, welk moederbord ik nodig heb(of waar ik op moet letten), en wat belangrijk is qua RAM. Is er een reden dat de BGG niet RAM van 90 euro gebruikt?
Ik wil ook nog twee schermen kopen, is er iets specifieks dat ik nodig heb voor twee schermen wat betreft videokaart, en wat is belangrijk voor de schermen zelf? Ik denk niet dat ik extreem dure schermen nodig heb, maar de kwaliteit moet wel goed zijn natuurlijk.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 225,- | € 225,- |
1 | Gigabyte Radeon RX 470 G1 Gaming 4G | € 209,- | € 209,- |
1 | Hitachi Deskstar 5K3000, 2TB | € 58,24 | € 58,24 |
1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 35,70 | € 35,70 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 105,95 | € 105,95 |
1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 136,76 | € 136,76 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 826,60 |
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras