Hallo,
Na een lange tijd heb ik toch besloten om mijn eigen game pc in elkaar te gaan zetten. Heb een beetje gekeken naar wat hier de afgelopen dagen op het forum is gezegd en heb hier een systeem op gebouwd. Omdat het toch om mijn eigen pc gaat even een bevestiging of er nog verbeterpunten zijn, of eventueel aanvullingen.
Pc gaat gebruikt worden om de nieuwste games af te spelen op een 1080p monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
inclusief aanschaf van beeldscherm, toetsenbord en muis zit ik op een budget van rond de €1250,- . Wat uitloop op het budget is niet erg maar denk dat je voor dat bedrag iets moois in elkaar kan zetten
heb je nog randapparatuur dat je kan gebruiken
nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf dus een lijstje in elkaar gezet.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
merk maakt niet uit, vertel me wat je denkt dat het beste is en ik koop het.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
verwacht meestal met hoofdtelefoon te spelen, maar zolang de pc niet opstijgt ben ik snel tevreden.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Op basis van jullie reacties uit andere forum onderwerpen verwacht ik toevoegingen of eventueel akkoord over het volgende systeem. Mocht je eventueel tips hebben voor de monitor zijn die helemaal welkom, want daar heb ik me tot nog toe het minst in verdiept.
Na een lange tijd heb ik toch besloten om mijn eigen game pc in elkaar te gaan zetten. Heb een beetje gekeken naar wat hier de afgelopen dagen op het forum is gezegd en heb hier een systeem op gebouwd. Omdat het toch om mijn eigen pc gaat even een bevestiging of er nog verbeterpunten zijn, of eventueel aanvullingen.
Pc gaat gebruikt worden om de nieuwste games af te spelen op een 1080p monitor.
Wat mag het systeem gaan kosten?
inclusief aanschaf van beeldscherm, toetsenbord en muis zit ik op een budget van rond de €1250,- . Wat uitloop op het budget is niet erg maar denk dat je voor dat bedrag iets moois in elkaar kan zetten
heb je nog randapparatuur dat je kan gebruiken
nope
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zelf dus een lijstje in elkaar gezet.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7500 Boxed | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Gigabyte GA-B250-HD3P | € 100,65 | € 100,65 |
| 1 | Powercolor Radeon RX 480 8GB Red Devil | € 282,50 | € 282,50 |
| 1 | NZXT S340 Zwart | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | AOC G2460VQ6 Zwart | € 157,51 | € 157,51 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 136,76 | € 136,76 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.130,27 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
merk maakt niet uit, vertel me wat je denkt dat het beste is en ik koop het.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
verwacht meestal met hoofdtelefoon te spelen, maar zolang de pc niet opstijgt ben ik snel tevreden.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Op basis van jullie reacties uit andere forum onderwerpen verwacht ik toevoegingen of eventueel akkoord over het volgende systeem. Mocht je eventueel tips hebben voor de monitor zijn die helemaal welkom, want daar heb ik me tot nog toe het minst in verdiept.