He allemaal,
dit is de eerste keer dat ik zelf een PC samen aan het stellen ben en ik vroeg me af of jullie feedback zouden kunnen leveren op mijn build. Verder ben ik ook benieuwd of deze componenten goed met elkaar samen werken en of de voeding wel sterk genoeg is. Ik heb zelf wat onderzoek gedaan, maar ik ben er nog steeds niet helemaal zeker over.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p, Streamen van games op 2000 bit en zodat het nog vloeiend loopt op 60 FPS (voorbeelden van games zijn Heroes of Newerth, World of Warcraft, en mogelijk nieuwere games)
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1300-1400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een oude pc maar die ga ik in zijn geheel verkopen. Ik heb nog wel een goede monitor, boxen, muis en keyboard. Internet loopt via een powerline, dus dat is ook geregeld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu de volgende computer bij elkaar gezocht:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Al benoemd
Ga je overklokken?
Denk het niet, geen ervaring mee.
Heel erg bedankt voor jullie hulp!
dit is de eerste keer dat ik zelf een PC samen aan het stellen ben en ik vroeg me af of jullie feedback zouden kunnen leveren op mijn build. Verder ben ik ook benieuwd of deze componenten goed met elkaar samen werken en of de voeding wel sterk genoeg is. Ik heb zelf wat onderzoek gedaan, maar ik ben er nog steeds niet helemaal zeker over.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1080p, Streamen van games op 2000 bit en zodat het nog vloeiend loopt op 60 FPS (voorbeelden van games zijn Heroes of Newerth, World of Warcraft, en mogelijk nieuwere games)
Wat mag het systeem gaan kosten?
rond de 1300-1400 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een oude pc maar die ga ik in zijn geheel verkopen. Ik heb nog wel een goede monitor, boxen, muis en keyboard. Internet loopt via een powerline, dus dat is ook geregeld.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb nu de volgende computer bij elkaar gezocht:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700 Boxed | € 344,- | € 344,- |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 92,95 | € 92,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | € 478,95 | € 478,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 51,- | € 51,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 56,60 | € 56,60 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.4 | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2400C16 | € 105,95 | € 105,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 525GB | € 136,76 | € 136,76 |