Na een tijdje in het buitenland gewoont te hebben, moet ik voor 4 maanden terug naar Nederland om mijn opleiding af te maken. Omdat ik veel weg van huis ben, denk ik eraan om deze tijd geen vaste internet tr nemen. Maar een onbeperkte 4g internet verbinding te nemen en alles te tetheren op mijn computer.
Nu stond er op simonly een aantal mooie onbeperkt internet aanbiedingen, maar na navragen krijg ik te horen dat het niet echt onbeperkt is zonder te speciferen wat de cap eigenlijk is.
Beste .....,
Daar betaal je alle buiten de bundelkosten. Je hebt nog geen echte 100% ongelimiteerde abonnementen dus ik raad je aan om een grote bundel te nemen.
Als wij je nog verder kunnen helpen horen wij dat graag van je.
Hartelijke groet,
...
Support SimOnly.nl
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer en de hulpdesk mailt niet meer terug nadat ik gevraagd heb wat dan het maximum is en hoe ik meer krijg dan onbeperkt.
zijn er mensen die een onbeperkte 4g abbonoment hebben gevonden die echt onbeperkt is en maandelijks opzegbaar?
Nu stond er op simonly een aantal mooie onbeperkt internet aanbiedingen, maar na navragen krijg ik te horen dat het niet echt onbeperkt is zonder te speciferen wat de cap eigenlijk is.
Beste .....,
Daar betaal je alle buiten de bundelkosten. Je hebt nog geen echte 100% ongelimiteerde abonnementen dus ik raad je aan om een grote bundel te nemen.
Als wij je nog verder kunnen helpen horen wij dat graag van je.
Hartelijke groet,
...
Support SimOnly.nl
Nu zie ik door de bomen het bos niet meer en de hulpdesk mailt niet meer terug nadat ik gevraagd heb wat dan het maximum is en hoe ik meer krijg dan onbeperkt.
zijn er mensen die een onbeperkte 4g abbonoment hebben gevonden die echt onbeperkt is en maandelijks opzegbaar?
[ Voor 90% gewijzigd door valvy op 11-01-2017 19:40 . Reden: Niet af ]