Hola,
ik heb de afgelopen periode even wat doorgespaard, want ik wilde toch een high-end systeem hebben inclusief een nieuwe monitor.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste games op hoge settings spelen in 1080p. Met daarbij als uitzondering shooters net als Battlefield 4, 1 en CSGO, want die speel ik liever met lagere settings en resolutie voor hoge framerates (>120FPS).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis zijn al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een i7 cpu. De videokaart maakt niet zoveel uit, maar ik heb liever een Nvidia kaart vanwege zuinigheid. Hieronder een lijst met wat ik heb samengesteld:
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nein
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsproductie is geen enkel probleem omdat ik een headset gebruik. Ik wil alleen de temperaturen van de componenten laag houden en ook een zuinig systeem draaien. Ook wil ik gebruik maken van een 144Hz monitor.
Ga je overklokken?
Optie hou ik graag open
Wat verwacht je van ons?
Wat denken jullie van het systeem? Valt er nog een aantal dingen aan te passen of is er groen licht?
Thanks
ik heb de afgelopen periode even wat doorgespaard, want ik wilde toch een high-end systeem hebben inclusief een nieuwe monitor.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De nieuwste games op hoge settings spelen in 1080p. Met daarbij als uitzondering shooters net als Battlefield 4, 1 en CSGO, want die speel ik liever met lagere settings en resolutie voor hoge framerates (>120FPS).
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal €1700
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord en muis zijn al aanwezig.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
In ieder geval een i7 cpu. De videokaart maakt niet zoveel uit, maar ik heb liever een Nvidia kaart vanwege zuinigheid. Hieronder een lijst met wat ik heb samengesteld:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i7-7700K Boxed | € 375,95 | € 375,95 |
| 1 | MSI Z270 Tomahawk | € 150,95 | € 150,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1060 6GT OC | € 289,- | € 289,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Fractal Design Define S | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Asus VG248QE Zwart | € 274,50 | € 274,50 |
| 1 | Noctua NH-D14 | € 68,50 | € 68,50 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 | € 109,95 | € 109,95 |
| 1 | BitFenix Whisper BWG450M | € 77,50 | € 77,50 |
| 1 | Intel 600p 512GB | € 165,95 | € 165,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.639,20 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nein
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluidsproductie is geen enkel probleem omdat ik een headset gebruik. Ik wil alleen de temperaturen van de componenten laag houden en ook een zuinig systeem draaien. Ook wil ik gebruik maken van een 144Hz monitor.
Ga je overklokken?
Optie hou ik graag open
Wat verwacht je van ons?
Wat denken jullie van het systeem? Valt er nog een aantal dingen aan te passen of is er groen licht?
Thanks