Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Mijn vriendin gaat voornamelijk World of warcraft , Sims , Overwatch en Farmville spelen op de PC. Daarnaast zal ze er ook gewoon haar schoolwerk op doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bouwen doen we zelf laten we zeggen dat we een totaal maximaal budget hebben van 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ze gaat mijn muis gebruiken verder moet alles nieuw gekocht worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al wat gebouwd en vraag me af of jullie nog op of aanmerkingen hebben op deze build. Hij is door meerdere mensen binnen dit budget goedgekeurd maar wat zouden jullie bouwen ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf veel in mijn PC zitten van Corsair verder heb ik een Corsair 740 dus de kast matched hier mooi bij. Verder zijn er geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ze wil er op kunnen gamen en ze wilt dat het systeem snel is. Ze is niet iemand die alles op ultra MOET hebben. Verder wil ze "lang" met deze PC kunnen doen. Ik heb al aangegeven dat deze grafische kaart volgend jaar of een andere tijd altijd vervangen kan worden voor een betere.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is wat zouden jullie bouwen, wat zijn jullie keuzes en zijn er op of aanmerking op deze build.
Mijn vriendin gaat voornamelijk World of warcraft , Sims , Overwatch en Farmville spelen op de PC. Daarnaast zal ze er ook gewoon haar schoolwerk op doen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bouwen doen we zelf laten we zeggen dat we een totaal maximaal budget hebben van 1200 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ze gaat mijn muis gebruiken verder moet alles nieuw gekocht worden.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb zelf al wat gebouwd en vraag me af of jullie nog op of aanmerkingen hebben op deze build. Hij is door meerdere mensen binnen dit budget goedgekeurd maar wat zouden jullie bouwen ?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 256,40 | € 256,40 |
| 1 | Gigabyte GA-H170M-D3H | € 110,95 | € 110,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 WINDFORCE OC 6G | € 298,- | € 298,- |
| 1 | Corsair Carbide Air 240 Zwart | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | BenQ GL2460HM Zwart | € 139,- | € 139,- |
| 1 | be quiet! Shadow Rock Slim | € 41,01 | € 41,01 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK8GX4M2A2133C13 | € 64,95 | € 64,95 |
| 1 | Corsair Builder CX600 Bronze | € 73,50 | € 73,50 |
| 1 | Samsung 850 EVO M.2 250GB | € 101,67 | € 101,67 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.181,43 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf veel in mijn PC zitten van Corsair verder heb ik een Corsair 740 dus de kast matched hier mooi bij. Verder zijn er geen voorkeuren.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ze wil er op kunnen gamen en ze wilt dat het systeem snel is. Ze is niet iemand die alles op ultra MOET hebben. Verder wil ze "lang" met deze PC kunnen doen. Ik heb al aangegeven dat deze grafische kaart volgend jaar of een andere tijd altijd vervangen kan worden voor een betere.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Mijn vraag is wat zouden jullie bouwen, wat zijn jullie keuzes en zijn er op of aanmerking op deze build.
[ Voor 5% gewijzigd door koelebobes op 11-01-2017 18:52 ]
BTC €94.837,08