Toon posts:

politie helpt blokkades bouwen?

Pagina: 1
Acties:
  • 83 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Voorbeeld:

Wil je gewoon 's morgens naar je werk, hoor je weer dat de boeren een aantal snelwegen hebben dicht gegooid! :( |:( :r
En het ergste is nog dat de politie hun helpt, omdat er anders gevaarlijke situaties kunnen ontstaan. Dus: DE POLITIE HELPT MEE DE BLOKKADES TE BOUWEN! Ze delen nieteens boetes uit.
Als ik nu een keer niet lekker heb gescheten op de WC. Mag ik dat dan ook over doen op de snelweg? Ik wil wel graag politiebescherming.

Nu de vraag. Mogen mensen die met de overheid een conflict hebben, daarvan andere mensen de dupe laten worden? Technisch gezien is het heel vreemd dat als men staakt nooit de personen die dat veroorzaakt hebben pakt, maar altijd de onschuldige klant. (Zie ook NS) Waarom is dat zo?

Ik was vanochtend in staat om met een paar hangsloten naar het binnenhof te rijden en daar de deuren dicht te binden. Dan pak je tenminste degenen die verantwoordelijk zijn voor de wanorde in dit landje. Maar waarschijnlijk was ik dan gearresteerd wegens overlast o.i.d. Volgens mij is dat de grootste rechtsongelijkheid die er bestaat!
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(
Waarom worden altijd andere mensen de dupe van hetfoute gedrag van anderen en waarom worden ze daarin tegenwoordig zelfs gesteund door de politie?
|:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:( |:(

Verwijderd

Tja, dat noem je bescherming van daders...

• mocean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-01 14:31
Ik vraag me ook altijd af wie de dupe is van bepaalde stakingen.
Staken is meen ik een recht van werknemers, om bepaalde eisen kracht bij te zetten. Een staking is dus ongeveer het enige machtsmiddel, dat een werknemer heeft om van zijn werkgever iets te eisen.
Ik vind het inderdaad raar dat boeren bijvoorbeeld snelwegen gaan blokkeren, omdat ze wat van de regering willen. Over het alghemeen wek je daar geen sympatie mee (althans niet bij mij).
Wat wel is gebeurd tijdens de laatste NS-stakingen: Het NS-personeel wilde klantvriendelijke stakingen (zoals het niet controleren van kaartjes) maar dat is door de rechter verboden! Werkeigering heed dat. Of je staak wel (doet nix), Of je staakt niet, er is dus geen tussenweg.

Koop of verkoop je webshop: ecquisition.com

Verwijderd

" Boeren zijn de wanhoop nabij...."; :?
lees ik hier en daar maar dat mag geen rechtvaardiging zijn om
"argeloze en onschuldige medeburgers"; (zoals De Telegraaf haar afnemers graag aanduidt!) te hinderen vind ik ! :r

Hoe erg de situatie ook is; ze zullen tóch bij (en in) "Den Haag" moeten zijn ! :)

Ellende is dat er weer 'es onenigheid is onderling met christelijke boeren en andere boeren-belangen-groeperingen. :'(

Deze onenigheid speelt alleen de politiek in de kaart want die speelt zulke troeven uit. :r

Je moet de partijen bundelen en gezamenlijk één front vormen en dan als één grote (boeren-) organisatie naar (in dit geval) van Aartsen stappen;

dan pas vind je gehoor, niet door zulke doldrieste en ondoordachte acties. ;)

• udenjpg
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

udenjpg

C8H10N4O2

Stelletje boeren zijn het!!! :Y)

Coffee isn't a matter of life and death. It's far more important than that.

Verwijderd

Topicstarter
Zullen we dan inderdaad maar een keer de hekken gaan dichtbinden op het binnenhof?
Protest tegen zinloos protest.

IK BEN TEGEN ZINLOOS PROTEST!

Zullen we het lieveheersbeestje claimen? Of liever toch een sprinkhaan?

Verwijderd

Ik begin meer er meer zin in te krijgen dat wij als mede weggebruikers eens wat boederijen gaan bezetten. gewoon Auto ervoor parkeren. blokeren die zooi..
wat zij mogen mogen wij ook.
onder het motto
blokeren van de blokades >:)

Verwijderd

Het wordt echt een trend heb ik het idee:

Krijg je je zin niet, blokkeer de snelweg dan maar |:(

Van mij hoeven ze geen sympathie te verwachten.

• Morgoth
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-11-2025
Bla, aan een flame topic hebben we niks. Wil je toch goed discussieren? verzin een goede startpost. Hier hebben we niks aan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.