Mijn vraag
Door een blikseminslag is mijn computer slecht gaan werken. De bliksem is via de ethernetpoort in mijn PC gekomen. Nadat ik een nieuwe ethernetpoort had geïnstalleerd leek hij het toen doen maar hij blijft kuren houden. Nu ben ik dus voor een redelijk oud, zelf samengesteld, PC'tje een nieuw moederbord aan het zoeken, omdat ik denk dat daar het probleem nog zit. Nu zit ik helaas niet meer zo goed in de stof als toen ik hem samenstelde en een nieuw moederbord van hetzelfde type kopen lukt niet helaas.
Relevante hardware:
Moederbord: MSI Z77A-G41
GPU: Asus HD7790-DC2OC-1GD5
CPU: Intel Core i5 3350P Boxed
RAM: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Kast: Cooler Master Force 500
Voeding: Corsair Builder CX430
SSD: Samsung 840 series SSD 120GB
HDD: Seagate Desktop HDD, 1TB
Wifi: TP-Link TL-WN851N
Willen jullie mij adviseren welk moederbord ik moet/kan kopen? Mist er nog informatie, laat het me weten.
Door een blikseminslag is mijn computer slecht gaan werken. De bliksem is via de ethernetpoort in mijn PC gekomen. Nadat ik een nieuwe ethernetpoort had geïnstalleerd leek hij het toen doen maar hij blijft kuren houden. Nu ben ik dus voor een redelijk oud, zelf samengesteld, PC'tje een nieuw moederbord aan het zoeken, omdat ik denk dat daar het probleem nog zit. Nu zit ik helaas niet meer zo goed in de stof als toen ik hem samenstelde en een nieuw moederbord van hetzelfde type kopen lukt niet helaas.
Relevante hardware:
Moederbord: MSI Z77A-G41
GPU: Asus HD7790-DC2OC-1GD5
CPU: Intel Core i5 3350P Boxed
RAM: Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU
Kast: Cooler Master Force 500
Voeding: Corsair Builder CX430
SSD: Samsung 840 series SSD 120GB
HDD: Seagate Desktop HDD, 1TB
Wifi: TP-Link TL-WN851N
Willen jullie mij adviseren welk moederbord ik moet/kan kopen? Mist er nog informatie, laat het me weten.