Toon posts:

Gezocht: Beeldscherm behuizing Laptop 4 Compaq

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Laptop Compaq Presario 1600 XL tft 14.1
zijn beeldscherm behuizing is gebroken.

Hierdoor kan ik hem niet meer open en dicht klappen anders breekt het scherm eruit.

Nu zoek ik een nieuwe behuizing en ik kan hem nergens krijgen want dan moet ik direct een nieuw scherm aanschaffen van 3300-, !!!!

Heeft iemand enig idee waar ik zo een behuizing kan vinden en anders een heel goedkoop nieuw 14.1 tft scherm :?

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
ff langs compaq certified dealer cq repa center... Heb je voor mij het sparepartnummer van het kapje ?, zoek ik wel ff op wat het kost en kan je hem eventueel ook wel via mij bestellen, werk op compaq repair centre :)

kosten vallen best wel mee hoor...

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt Psygho,

Ik ga thuis (zit nu nl op school) de nummers opzoeken en dan post ik ze hier.

Alvast bedankt...

:)

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat dus om de voorkant en achterkant van de behuzing van het beeldscherm. De ene is de bovenklep met het compaq presario logo erin geplaatst, het nummer dat aan de binnenkant van de buitenkap staat is 51M100Z35-00

En het nummer dat aan de binnenkant van het raamwerk dat aan de voorkant over het beeldscherm zit geklikt is 51M100Z35-00

Ik hoop dat je mij hiermee kan helpen, kan ik je anders eventueel ook hierover mailen, je kan mij bereiken op showtimestar@hotmail.com

Alvast bedankt.
MvG,

Showtime :)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-08 00:35
check mail :)

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.