PC boot niet als printer aangesloten is

Pagina: 1
Acties:

• MrMorePhun
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-01 15:48
Hello,

Zoals in de titel reeds staat wil mijn pc niet booten als de printer aangesloten is op de pc...........
Heb al in bios de parallelle poort opties verandert, maar nog steeds niet.
Heb een EPOX 8k7A mobo en een HP 710C printer
Wie weet er raad????????

• paella
  • Laatst online: 19-08 12:30
Start ie totaal niet, of hangt ie ergens, zo ja, waar precies?

No production networks were harmed during this posting

• Wierdo_NL
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-08 19:03
Kortsluiting misschien in de connector ??

There is a fine line between hobby and mentaldisorder

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Zijn ze beiden geaard? Of beiden niet? Want als de ene wel geaard is en de andere niet dan kan dat af en toe problemen opleveren. Ook als ze op verschillende stopkontakten zijn aangesloten wil dat wel eens voor problemen zorgen.

Verwijderd

Ik heb het al eens eerder geroepen. Probeer de stekker van een van de apparaten eens om te draaien. Goed kans dat je een lekstroom hebt die de boel om zeep helpt. :o

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 02 juli 2001 12:33 schreef Schizophrenic het volgende:
Ik heb het al eens eerder geroepen. Probeer de stekker van een van de apparaten eens om te draaien. Goed kans dat je een lekstroom hebt die de boel om zeep helpt. :o
En voor de mensen die nu beginnen te lachen en zichzelf slim vinden omdat het wisselspanning is en dat niet uit zou mogen maken. Die mensen wil ik meteen even zeggen dat dit dus wel degelijk een oplossing kan zijn. Ook al is het wisselspanning. :)

(de spanning staat maar op een van de twee polen, en die gaat dus met een sinusvorm van -220 naar +200 Volt, vandaar de term wisselspanning. Het gaat dus niet van de ene pool naar de andere. Om te bewijzen, neem een spanningszoeker, steek die in het stopkontakt, in een van de twee gaten gaat het lampje branden, en de andere niet.)

• SjOuKeS
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-08 08:19

SjOuKeS

HmmmmPie!!!!

en heb je al een andere kabel geprobeert?
ik heb het zelfde wel eens mee gemaakt bij een klant.....
en dat van de elektriciteit kan ook heel goed !

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 12:42 schreef obsidian het volgende:

[..]

En voor de mensen die nu beginnen te lachen en zichzelf slim vinden omdat het wisselspanning is en dat niet uit zou mogen maken. Die mensen wil ik meteen even zeggen dat dit dus wel degelijk een oplossing kan zijn. Ook al is het wisselspanning. :)

(de spanning staat maar op een van de twee polen, en die gaat dus met een sinusvorm van -220 naar +200 Volt, vandaar de term wisselspanning. Het gaat dus niet van de ene pool naar de andere. Om te bewijzen, neem een spanningszoeker, steek die in het stopkontakt, in een van de twee gaten gaat het lampje branden, en de andere niet.)
Gelukkig iemand die het wel begrijpt. *D

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op maandag 02 juli 2001 12:49 schreef Schizophrenic het volgende:

[..]

Gelukkig iemand die het wel begrijpt. *D
Ja, elektro studie gedaan en 3 jaar als storingsmonteur gewerkt. :)

• MrMorePhun
  • Laatst online: 27-01 15:48
nu nog straffer: als ik de printer aansluit op mijn pc als de pc opstaat en dan gewoon reboot via alt-ctrl-del, dan boot ie wel en start perfect op.........
Enkel als de pc volledig afstaat en ik hem wil opstarten doet ie het niet als de printer is aangesloten......lol
Pagina: 1