Vanwege een defecte wileyfox swift tijdelijk een s3 in gebruik - stock rom vond ik wat traag en gruwelijk bloated.
Bij de buren (xda) nodige gelezen, drivertjes, tooltjes etc.
- Via Odin een root-toegang verkregen
- Vervolgens via de root-toegang teamwinclockwork-ding (bios(?)) geinstalleerd
- Herstart naar recovery (volumeknopje manier)
- Fancy boot menu
- Geboot naar de stock-rom
- Rommetje gevonden, die op ext. geheugen geplaatst (vanuit windows via filetransfer)
- Vervolgens wil ik deze flashen ... gebeurt he-le-maal niets... (insturctie vna whipen opgevolgd)
- WIl ik herstarten zegt die clockwork-ding dat er geen OS geinstalleerd is - vervolgens blijft ie op fancy samsung logo staan
Probleem; geen OS op telefoon
maar ... ik krijg er ook geen op geinstalleerd.
Sluit telefoon met usb aan (recovery mode) en doe voor usb mount - kan ik geen data daar naartoe slepen vanuit windows (geen schrijf-rechten op de sd)
Begint nu wel beetje te zweten
Via de tweakers search google bij tweakers
vind ik eoa topic waarin verwezen wordt https://www.sammobile.com...XXUGNJ2_I9300PHNGNJ1_PHN/
maar dat is nog niet gelukt
begrijp nu niet wat ik nog kan doen om ding aan de praat te krijgen; download mode telefoon werkt - recovery mode telefoon werkt ... maar telefoon zelf niet, vanwege ontbreken OS.
(mounten) en kopieren lukt niet > geen schrijfrechten (zet die via recovery nog naar 755)
iemand suggestie wat te doen?
Bij de buren (xda) nodige gelezen, drivertjes, tooltjes etc.
- Via Odin een root-toegang verkregen
- Vervolgens via de root-toegang teamwinclockwork-ding (bios(?)) geinstalleerd
- Herstart naar recovery (volumeknopje manier)
- Fancy boot menu

- Geboot naar de stock-rom
- Rommetje gevonden, die op ext. geheugen geplaatst (vanuit windows via filetransfer)
- Vervolgens wil ik deze flashen ... gebeurt he-le-maal niets... (insturctie vna whipen opgevolgd)
- WIl ik herstarten zegt die clockwork-ding dat er geen OS geinstalleerd is - vervolgens blijft ie op fancy samsung logo staan
Probleem; geen OS op telefoon
maar ... ik krijg er ook geen op geinstalleerd.
Sluit telefoon met usb aan (recovery mode) en doe voor usb mount - kan ik geen data daar naartoe slepen vanuit windows (geen schrijf-rechten op de sd)
Begint nu wel beetje te zweten

Via de tweakers search google bij tweakers
maar dat is nog niet gelukt
begrijp nu niet wat ik nog kan doen om ding aan de praat te krijgen; download mode telefoon werkt - recovery mode telefoon werkt ... maar telefoon zelf niet, vanwege ontbreken OS.
(mounten) en kopieren lukt niet > geen schrijfrechten (zet die via recovery nog naar 755)
iemand suggestie wat te doen?
[ Voor 11% gewijzigd door himlims_ op 11-01-2017 11:39 ]