Toon posts:

KA7-100 OC'en uw felicitaties hier......

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja ja, na in november elke poging voor een hoger fsb te zien mislukken heb ik een half jaartje op 125mhz gezeten. (800@875)

Toen vermoedde ik al dat m'n hpt370 raid jetzer niet zo stabiel was en laatst ondekte ik dus een nieuwe bios! Dus weer proberen en jahoor max was dit maal 135mhz stabiel, maar 133mhz x 6,5 = 866 en dat ziet er gewoon leuker uit :)

Heeft iemand um nog hoger gekregen?? er is namelijk al weer een nieuwere bios, alleen die is nog niet gebundeld met de TY bios
<edit>
weet dat ie al beetje "oud" is maar daar gaat het natuurlijk niet om er werd hier destijds gemeld dat 133 met kx133 niet mogelijk was :P , wat een onmogelijk password heb ik trouwens toegestuurd gekregen toch beter onthouden |:(
</edit>

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:17

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

offtopic:
Je kan je pwd gewoon veranderen bij je profile hoor

:Y)

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Verwijderd

Eigenlijk behoor je gewoon de weerstandjes op je Athlon om te solderen opdat je een hogere multiplier aankunt. Zo doen we dat hier op DoC >:)

(een goldfinger device monteren mag ook natuurlijk...)

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:21

TGEN

Hmmmx_

Hehe, ik zit nu op 112MHz met een KX133 (zie sig), en 115MHz wil ook wel... ik moet alleen een keer me systeem uitelkaar gaan vissen. En een goede koeler. :) Maar ikgahet vanmiddag eens proberen ofzo, lijkt me wel leuk, ff zo'n stom Abitje in de pan hakken :D

TGEN

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

• Dr.Q
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-07 16:21
ik ken gevallen van 140+ fsb, check k7v.com maar eens...

Inmiddels onderdeel van de huisraad... ;)

• TGEN
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-08 17:21

TGEN

Hmmmx_

Met TurboPLL's zeker... die krengen zijn duur. En ik moet, als ik meGFD erop wil, de corevoltage op >=1.8V hebben, anders doet ie niks (het K7V-TD2-probleem :) ).

TGEN

edit:
Typo's fixxen :)

Pixilated NetphreaX
Dronkenschap is Meesterschap
DragonFly

Pagina: 1