Ik gebruik Chrome Remote Desktop om af en toe op afstand te kunnen werken op mijn computer thuis. Ik weet dat er alternatieven zijn zoals Teamviewer, die dit probleem misschien niet hebben. Maar mijn persoonlijke voorkeur gaat echt uit naar Chrome Remote Desktop. Ik zou het dus erg waarderen als er geen antwoorden komen als "Gebruik gewoon windows RDP of Teamviewer", ik heb echt mijn redenen om Chrome Remote Desktop te prefereren boven deze alternatieven.
Dan nu het probleem
Als ik thuis mijn monitor uit heb staan (wat ik natuurlijk graag zo wil als ik op afstand werk), dan stuurt de computer geen GPU output naar mijn CRD client. Als ik mijn monitor aan heb staan, dan werkt het wel gewoon. Met 'geen GPU output' bedoel ik dat ik wel gewoon mijn windows vensters e.d. zie, maar zodra ik bijvoorbeeld een filmpje open, zie ik een wit vlak.
Hoe los ik dit op? Alvast bedankt!
Specs:
Windows 10 Pro
Core i7 6700K
GeForce GTX 1080 FE
Dan nu het probleem
Als ik thuis mijn monitor uit heb staan (wat ik natuurlijk graag zo wil als ik op afstand werk), dan stuurt de computer geen GPU output naar mijn CRD client. Als ik mijn monitor aan heb staan, dan werkt het wel gewoon. Met 'geen GPU output' bedoel ik dat ik wel gewoon mijn windows vensters e.d. zie, maar zodra ik bijvoorbeeld een filmpje open, zie ik een wit vlak.
Hoe los ik dit op? Alvast bedankt!
Specs:
Windows 10 Pro
Core i7 6700K
GeForce GTX 1080 FE
Http://www.elmarnieser.nl Mijn Portfolio.