Hi all,
Ik vrees het ergste (alles kapot), maar ik hoop van niet. Vandaag sloegen de stoppen door (om onbekende reden). Even later dacht ik: laat ik eens achter de computer kruipen, maar tot mijn verbazing gebeurde er niets zodra ik de aan-knop indrukte.
Meteen dacht ik, dit zal vast te maken hebben met het feit dat de stoppen door zijn geslagen eerder de dag. Wat ik toen deed:
Ik vrees het ergste (alles kapot), maar ik hoop van niet. Vandaag sloegen de stoppen door (om onbekende reden). Even later dacht ik: laat ik eens achter de computer kruipen, maar tot mijn verbazing gebeurde er niets zodra ik de aan-knop indrukte.
Meteen dacht ik, dit zal vast te maken hebben met het feit dat de stoppen door zijn geslagen eerder de dag. Wat ik toen deed:
- Alle kabels eruit en enkel de stroomkabel aansluiten > deed niets
- Computer naar andere kamer gebracht en enkel voorzien van stroom > machine startte weer
- Computer afgesloten (aan- en uitknop), computer aangesloten met andere kabels en weer aangezet > toen deed die dit: YouTube: Pc boot niet meer
- Computer open geschroefd, alle kabels uit het moederbord en wederom aangesloten > zelfde resultaat
- Moederbord compleet ontzien van kabels en 1-voor-1 een kabel toegevoegd, lijkt fout te gaan zodra ik de 'extra'-power kabel (ATX12V1) voor de processor verbind
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2017 23:10 ]