Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• vespisti
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 15-10-2024
Beste mensen ; mijn provider kan of wil geen dual sim kaart leveren ; wil graag 2 telefoons met het zelfde nummer; provider is youfone
is er een andere manier om dit te realiseren?
Groetjes garry

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een provider zoeken die dat wel aan wil bieden.

[ Voor 174% gewijzigd door gambieter op 10-01-2017 20:58 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:02
Dit heeft weinig met android te maken, dus hij staat in ieder geval al in het verkeerde subforum. Daarnaast is het wel de bedoeling om zelf het 1 en ander uit te zoeken voor je een vraag hier dumpt, dus probeer het hier opnieuw:
Telecomproviders en Leveringen

maar dan met meer informatie, er ontbreekt bv wat voor soort abonnement je hebt, (prepaid, contract, of je nog vast zit in een contract). Dat is noodzakelijk om een goed advies te geven.

Besef verder ook dat je niet met 2 x met hetzelfde nummer verbonden kan zijn op het netwerk (dus telefonisch bereikbaar), het toestel wat zich het laatst aanmeld op het netwerk wint. Ik weet niet of dat de bedoeling is?

anyway, deze gaat dicht, in het juiste subforum kan je het opnieuw proberen met meer informatie

Strava

Dit topic is gesloten.