Remember there are no stupid questions, just stupid people...
Verwijderd
Check die draad over Slack 8, daar staan een aantal redelijk snelle (200kbyte/s) mirrors...
ftp://love.hostomega.com/slak8/install.iso
ftp://ftp.ssc.net/pub/linux/
ftp://hedwig.meatbarn.com/pub/linux/slackware/8.0/install.iso
ftp://ftp.ssc.net/pub/linux/
ftp://hedwig.meatbarn.com/pub/linux/slackware/8.0/install.iso
Ik heb install.iso gemirrord op ftp://galileo.luon.net/pub/install.iso. Galileo heeft een 100mbit inet connectie, dus: leef je uit.
Thanks!!! 
Just what we needed...
Just what we needed...
Intentionally left blank.
pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem
07:38:44 (1.02 MB/s) - `install.iso' saved [670138368]
Hartelijk dank mede TU/er !Op maandag 02 juli 2001 13:25 schreef deadinspace het volgende:
Ik heb install.iso gemirrord op ftp://galileo.luon.net/pub/install.iso. Galileo heeft een 100mbit inet connectie, dus: leef je uit.
900 Kb /s
Groeten,
Marcel
Haha, was jij die TUdelfter die ons verkeer naar 30mbit/s deed schieten ?Op maandag 02 juli 2001 19:09 schreef marcelk het volgende:
[..]
Hartelijk dank mede TU/er !
900 Kb /s
Groeten,
Marcel
Verwijderd
Thanx... dat schiet tenminste op (nou ja, in verhouding tot de 3 kb/sec ftp.slackware.com)Op maandag 02 juli 2001 13:25 schreef deadinspace het volgende:
19:11:55 (46.73 KB/s) - `install.iso' saved [670138368]
inode:/mnt/data1/download/iso# md5sum install.iso
363b762630bc95a1b5d8e330585679f0 install.iso
Als je goed kijkt......Op maandag 02 juli 2001 19:20 schreef deadinspace het volgende:
[..]
Haha, was jij die TUdelfter die ons verkeer naar 30mbit/s deed schieten ?
weet je het antwoord op die vraag....
die slash achter TU staat er niet voor niets !
Groeten,
Marcel
ah:Op maandag 02 juli 2001 19:37 schreef marcelk het volgende:
[..]
Als je goed kijkt......
weet je het antwoord op die vraag....
die slash achter TU staat er niet voor niets !
Groeten,
Marcel
code:
1
| Mon Jul 2 19:11:47 2001 749 xxxx.athome.tue.nl 670138368 /home/ftp/pub/install.iso b _ o a xxxxx@hotmail.com ftp 0 * |
Mag ik hieruit opmaken dat je gebruik maakt van die kabelaansluiting naar de TU/e? En zo ja, wat weet je hier over te vertellen?
* deadinspace overweegt sterk die aanbieding te nemen.
Inmiddels heeft slack ook de lijst met mirrors online staan.
http://www.slackware.com/getslack/
http://www.slackware.com/getslack/
In het begin waren er nog wat problemen met de DHCP server. Nou heb ik eigenlijk nergens last meer van.Op maandag 02 juli 2001 20:47 schreef deadinspace het volgende:
[..]
ah:
code:
1 Mon Jul 2 19:11:47 2001 749 xxxxxxxxxxxxxx.athome.tue.nl 670138368 /home/ftp/pub/install.iso b _ o a xxxxxxxxxx@hotmail.com ftp 0 *
Mag ik hieruit opmaken dat je gebruik maakt van die kabelaansluiting naar de TU/e? En zo ja, wat weet je hier over te vertellen?
* deadinspace overweegt sterk die aanbieding te nemen.
Je krijgt als je in een Vestide studentenhuis zit een 10Mb ethernet aansluiting. Je maakt dus geen gebruik van kabelmodems of zo. Het schijnt trouwens zo te zijn dat huizen met minder dan 50 studenten er een coaxkabel gebruikt wordt voor het transport naar je huis toe. Bij ons (iets van 100 man) ligt glasvezel. Wat de doorvoersnelheden betreft zitten we met het TU/e netwerk zeer goed. Als je een goede server (zoals galileo.luon.net
Verder kun je op een aansluiting een hub plaatsen en zo extra machines aansluiten die dan een eigen IP# krijgen. In ieder geval kan ik met m'n vaste PC en m'n TU/e laptop tegelijkertijd internetten.
Ze hebben verder niks gezegd over downloadmaxima en de uploadcapaciteit schijnt ook zeer redelijk te zijn.
De prijs is voor studenten die in een Vestide studentenhuis wonen iets van
Het andere abonnement voor TU/e'rs die niet in een Vestide studentenhuis wonen bedraagt geloof ik iets van fl. 45,- /maand. Je gaat dan wel over de TV-kabel met een kabelmodem.
Als je nog meer wilt weten mail me maar even (zie mailadres in ftp-log)
Groet,
Marcel
Netjes dan... 
Daar wil ik wel een Counter-Strike server op draaien
Contact me maar
hehehe
Daar wil ik wel een Counter-Strike server op draaien
Contact me maar
Pagina: 1