Ik zoek een?
Nieuwe videokaart. Een paar dagen geleden is mijn oude videokaart, de R9 270 aan ouderdom overleden. Nou vind ik het te vroeg om een hele nieuwe PC aan te schaffen en wil mijn videokaart vervangen. Ik wil voor een betere videokaart gaan zodat ik de nieuwste games in hoge settings kan spelen. Zo zou het mooi zijn als ik Battlefield 1 in 1080p op very high kan spelen met smooth FPS.
Het probleem is dat de rest van mijn PC ook aardig oud is. Nu vindt ik het niet erg als ik niet de maximale prestaties uit mijn videokaart kan halen, maar ik wil er toch wel goed mee willen gamen. Nu is de vraag of dit mogelijk is en met welke kaart.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: AMD Athlon X4 760K
Memmory: 8GB DDR3
Motherboard: ASRock FM2A88M Extreme4+ (AMD)
Monitoren: 2x Iiyama ProLite E2473HDS
Met de voeding en de kast hoeft geen rekening mee worden gehouden.
Wat is je budget?
Maximaal 350 euro (mag uiteraard minder zijn!)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een bepaald merk. Geen behoefte aan SLI/Crossfire of overclocken. Ik sta open voor suggesties!
Nieuwe videokaart. Een paar dagen geleden is mijn oude videokaart, de R9 270 aan ouderdom overleden. Nou vind ik het te vroeg om een hele nieuwe PC aan te schaffen en wil mijn videokaart vervangen. Ik wil voor een betere videokaart gaan zodat ik de nieuwste games in hoge settings kan spelen. Zo zou het mooi zijn als ik Battlefield 1 in 1080p op very high kan spelen met smooth FPS.
Het probleem is dat de rest van mijn PC ook aardig oud is. Nu vindt ik het niet erg als ik niet de maximale prestaties uit mijn videokaart kan halen, maar ik wil er toch wel goed mee willen gamen. Nu is de vraag of dit mogelijk is en met welke kaart.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
CPU: AMD Athlon X4 760K
Memmory: 8GB DDR3
Motherboard: ASRock FM2A88M Extreme4+ (AMD)
Monitoren: 2x Iiyama ProLite E2473HDS
Met de voeding en de kast hoeft geen rekening mee worden gehouden.
Wat is je budget?
Maximaal 350 euro (mag uiteraard minder zijn!)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur voor een bepaald merk. Geen behoefte aan SLI/Crossfire of overclocken. Ik sta open voor suggesties!