Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil dit systeem vooral gaan gebruiken voor schoolwerk (Powerpiont- Excel-Word-Autocad 2017 LT-MovieMaker en fotoshop. Natuurlijk wil ik de pc ook gaan gebruiken voor het spellen van games( Battlefield 1, Eurotruck simulator 2, League of legends, CsGo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum bedrag is 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goedwerkende die pc die een tijdje kan meegaan. Het liefst wil ik niet een lagere processor als een I5 hebben, en een goede videokaart waarmee ik de meeste spellen op de hoogste instellingen kan spellen. Een grote monitor waar ik meerdere tabbladen naarst elkaar kan open hebben. Graag ook een behuizing zonder window
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel Cpu en de rest maakt me niet zoveel uit als het maar goed functioneert
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille pc die niet al te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan om te overklokken
Wat verwacht je van ons?
Mij helpen aan een nieuwe pc
Zelf had ik al een pc samengesteld. Ik wil ook graag weten wat jullie ervan vinden en wat ik kan aanpassen om bijv. kosten te besparen of om betere performance te krijgen.
Ik wil dit systeem vooral gaan gebruiken voor schoolwerk (Powerpiont- Excel-Word-Autocad 2017 LT-MovieMaker en fotoshop. Natuurlijk wil ik de pc ook gaan gebruiken voor het spellen van games( Battlefield 1, Eurotruck simulator 2, League of legends, CsGo.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximum bedrag is 1000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen een muis en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goedwerkende die pc die een tijdje kan meegaan. Het liefst wil ik niet een lagere processor als een I5 hebben, en een goede videokaart waarmee ik de meeste spellen op de hoogste instellingen kan spellen. Een grote monitor waar ik meerdere tabbladen naarst elkaar kan open hebben. Graag ook een behuizing zonder window
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel Cpu en de rest maakt me niet zoveel uit als het maar goed functioneert
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stille pc die niet al te veel geluid maakt.
Ga je overklokken?
Nee, ik ben niet van plan om te overklokken
Wat verwacht je van ons?
Mij helpen aan een nieuwe pc
Zelf had ik al een pc samengesteld. Ik wil ook graag weten wat jullie ervan vinden en wat ik kan aanpassen om bijv. kosten te besparen of om betere performance te krijgen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 191,70 | € 191,70 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 480 G1 Gaming 4G | € 240,- | € 240,- |
| 1 | Cooler Master Silencio 352 | € 56,60 | € 56,60 |
| 1 | LG 29UM58-P Zwart | € 225,- | € 225,- |
| 1 | Crucial CT8G4RFS4213 | € 51,50 | € 51,50 |
| 1 | Corsair CX550M | € 71,- | € 71,- |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 85,43 | € 85,43 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 974,18 | |