Goedemiddag iedereen,
Normaal gebruik ik alleen het reviews onderdeel van deze website. Nu heb ik een vraag omtrent het upgraden van mijn pc. Ik hoop dat er genoeg expertise hier te vinden is om mij te helpen.
Ik wil graag naar een pc die om de GTX 1060 3gb/6gb heen gebouwd is.
Nu wil ik dit graag in stappen doen om de kosten te verspreiden.
Mijn idee:
1. Upgrade mijn Videokaart samen met iets kleins zoals een goede fan voor mijn cpu. Ik dacht dat met deze upgrade er al een fikse sprong word gemaakt.
2. Upgrade mijn moederbord/cpu + cooler (I5)/extra memory een maand of 3 later voor de finishing touch. Ik weet niet precies wat mijn moederbord aan kan, maar volgens mij is een upgrade wel belangrijk.
Heb jij tips? Heeft het zin om dit in stappen te doen? Welke informatie heb ik nodig om hier een goede beslissing in te maken?
...
Mijn build:
https://pcpartpicker.com/list/pVFKNN
Mijn target:
- GTA V op Ultra spelen
- The Witcher 3 op Ultra spelen
- Escape from Tarkov op Ultra spelen (wanneer hij uitkomt)
Thanks
Normaal gebruik ik alleen het reviews onderdeel van deze website. Nu heb ik een vraag omtrent het upgraden van mijn pc. Ik hoop dat er genoeg expertise hier te vinden is om mij te helpen.
Ik wil graag naar een pc die om de GTX 1060 3gb/6gb heen gebouwd is.
Nu wil ik dit graag in stappen doen om de kosten te verspreiden.
Mijn idee:
1. Upgrade mijn Videokaart samen met iets kleins zoals een goede fan voor mijn cpu. Ik dacht dat met deze upgrade er al een fikse sprong word gemaakt.
2. Upgrade mijn moederbord/cpu + cooler (I5)/extra memory een maand of 3 later voor de finishing touch. Ik weet niet precies wat mijn moederbord aan kan, maar volgens mij is een upgrade wel belangrijk.
Heb jij tips? Heeft het zin om dit in stappen te doen? Welke informatie heb ik nodig om hier een goede beslissing in te maken?
...
Mijn build:
https://pcpartpicker.com/list/pVFKNN
Mijn target:
- GTA V op Ultra spelen
- The Witcher 3 op Ultra spelen
- Escape from Tarkov op Ultra spelen (wanneer hij uitkomt)
Thanks
[ Voor 14% gewijzigd door Men9079 op 10-01-2017 18:02 ]