Goedemiddag,
Ik vraag dit namens een vriend van mij.
Zijn desktop is ongeveer 5 jaar oud. Werkt nog prima. Daar ligt het ook niet aan.
Het probleem is dat de pc het regelmatig opgeeft qua WiFi.
Het ligt niet aan de router/modem, de icters in de buurt snappen er ook niets van. Niemand kan iets vinden waardoor dit gebeurd.
Hij zelf heeft de moed al opgegeven.
Hij is al naar veel winkels geweest, niemand weet hoe of wat. Het merk zelf heeft hij proberen te bereiken, en die wuiven hem weg alsof het zijn eigen schuld is.
Drivers updaten, andere drivers, via cmd, andere netwerkkaart etc, heeft hij al geprobeerd. Niets werkt.
De rest in huis hebben prima verbinding, wifi valt niet weg op de andere apparaten. Alleen op zijn desktop.
Hebben jullie misschien een idee hoe dit zou komen?
Enige tips etc.?
Alvast hartelijk dank voor de hulp
(al wil je meer info, zou ik het na kunnen vragen)
Ik vraag dit namens een vriend van mij.
Zijn desktop is ongeveer 5 jaar oud. Werkt nog prima. Daar ligt het ook niet aan.
Het probleem is dat de pc het regelmatig opgeeft qua WiFi.
Het ligt niet aan de router/modem, de icters in de buurt snappen er ook niets van. Niemand kan iets vinden waardoor dit gebeurd.
Hij zelf heeft de moed al opgegeven.
Hij is al naar veel winkels geweest, niemand weet hoe of wat. Het merk zelf heeft hij proberen te bereiken, en die wuiven hem weg alsof het zijn eigen schuld is.
Drivers updaten, andere drivers, via cmd, andere netwerkkaart etc, heeft hij al geprobeerd. Niets werkt.
De rest in huis hebben prima verbinding, wifi valt niet weg op de andere apparaten. Alleen op zijn desktop.
Hebben jullie misschien een idee hoe dit zou komen?
Enige tips etc.?
Alvast hartelijk dank voor de hulp
(al wil je meer info, zou ik het na kunnen vragen)