hmmm andere vraagstelling.
Heeft het zin om de veiligheidsgordels aan te doen in een auto ?
bha, voor mij hoeft dit niet, maar je bent er meer beschermd door.
Je kan JAREN geluk hebben en geen ongelukken tegenkomen, maar je kan ook pech hebben
Jouw vraag is dus een beetje door jezelf te beantwoorden he
.
ik vrees dat hier dus ook al topics genoeg over geweest zijn omtrent dit 'probleem'
Heeft het zin om de veiligheidsgordels aan te doen in een auto ?
bha, voor mij hoeft dit niet, maar je bent er meer beschermd door.
Je kan JAREN geluk hebben en geen ongelukken tegenkomen, maar je kan ook pech hebben
Jouw vraag is dus een beetje door jezelf te beantwoorden he
ik vrees dat hier dus ook al topics genoeg over geweest zijn omtrent dit 'probleem'
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Mja. je hebt netwerken en netwerken.
Zit je op een groot zakelijk netwerlk bij een bedrijf ? Dan is het niet aan jou om de scurity te regelen.
Heb je zelf een netwerk in elkaar geknutseld ? -> Doe een firewall op je server.
Zit je op een netwerk in een studentenhuis achtige oplossing ? -> Ja, dat heeft zin.
Zit je op een groot zakelijk netwerlk bij een bedrijf ? Dan is het niet aan jou om de scurity te regelen.
Heb je zelf een netwerk in elkaar geknutseld ? -> Doe een firewall op je server.
Zit je op een netwerk in een studentenhuis achtige oplossing ? -> Ja, dat heeft zin.
Aannames zijn fataal.
Een programma als zonealarm kan zowieso nuttig zijn, omdat je dan geen proggies hebt die ongewenst contact kunnen maken met internet (spyware ed
) Voor mensen die dit niet zouden weten, zonealarm vraagt de eerste keer altijd of een bepaald prog connectie mag maken (en dan kan je nog bepalen of het voor één keer mag, of voor altijd). Dus zelfs al zit je al achter een firewall, hiervoor kan het ook nuttig zijn
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Verwijderd
weinig !! en zonealarm sucksOp maandag 02 juli 2001 11:39 schreef Kayz het volgende:
Ik zit hier op een netwerk, heeft het zin om Zone Alarm te installeren (firewall)?
firewals zijn voor mietjes
Verwijderd
Op maandag 02 juli 2001 13:18 schreef sub-zero het volgende:
[..]
Als het netwerk op internet aangesloten is, kan het altijd handig zijn. Neem dan wel even de tijd om alles goed in te stellen, want het kan zijn dat programma's als icq e.d. niet meer volledig naar behoren kunnen gaan functioneren...
Verwijderd
Dus iedereen die een firewall gebruikt/opzet is dus een mietje?Op maandag 02 juli 2001 13:18 schreef sub-zero het volgende:
[..]
weinig !! en zonealarm sucks
Als je nou firewalls nog normaal kon spellen okee, maar dat kun je zelfs niet eens.
Pagina: 1