Gezocht: 6 goedkope USB-sticks

Pagina: 1
Acties:

• Sjeefr
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-02 10:07
De inlevering van mijn afstudeerscriptie vereist 6 kopieën per USB-stick. Om nou 6x €10 uit te geven lijkt mij nou niet bepaald efficient.

Kan er iemand een goede multi-pack of goedkope kwaliteit USB-stick aanbevelen?

• Mount
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:24
Probeer dit eens:
categorie: Usb-sticks

Edit: https://www.expert.nl/tos...ijker&utm_campaign=clicks
3.95 per stuk bij de lokale Expert...

[ Voor 31% gewijzigd door Mount op 10-01-2017 11:44 ]

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:46
categorie: Usb-sticks

Alsjeblieft.

Edit: Spuit elf :+

[ Voor 4% gewijzigd door Nat-Water op 10-01-2017 11:43 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Serieus??

Maaruh, en nu denk ik even sarcastisch/pragmatisch; je hebt net een 15K verbrand aan studiekosten en dan is 6 tientjes teveel om af te studeren? Mag dan hopen dat je geen economische studie afrondt (iets met kosten vs. baten).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:26
Loop de hema / action / expert / blokker / ah / weet ik wat voor winkel binnen en trek er daar 6 uit het schap.

• Sjeefr
MAX3400 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:42:
Serieus??

Maaruh, en nu denk ik even sarcastisch/pragmatisch; je hebt net een 15K verbrand aan studiekosten en dan is 6 tientjes teveel om af te studeren? Mag dan hopen dat je geen economische studie afrondt (iets met kosten vs. baten).
Veel van de paar euro sticks zijn niet meer verkrijgbaar voor dezelfde prijs. En daarnaast zijn er nog meer kosten bij de inlevering, maar daar kan ik niet op besparen. Alleen de verslagen gaan al ruim over de €100,-. Als ik dan kan besparen, dan doe ik dat graag.

Natuurlijk staan kosten niet in verhouding tot de baten en als ik mijn voldoende kon kopen, zoals deze twee reacties bijna lijken, dan zou ik er een flink bedrag tegenover zetten. _/-\o_

• Nat-Water
  • Laatst online: 11:46
pricewatch: Verbatim Store 'n' Go PinStripe 8GB Roze

Daar 6 van. Kost 30 euro incl verzenden.

pricewatch: Toshiba TransMemory U202 16GB Wit

Deze bij expert. Bij mij geeft dat een totaal van 5(!) euro aan. Is een bugje, maar de vraag is of ze het opmerken..
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/lFymfWn.png

[ Voor 46% gewijzigd door Nat-Water op 10-01-2017 11:59 ]

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

• mcDavid
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-01 13:45
grabbel ff in je la met reclame-USB sticks of vraag wat rond. Iedereen heeft toch wel een hand vol van die rotdingen liggen? Voor éénmalig gebruik zijn ze prima.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Vilscon schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:38:
De inlevering van mijn afstudeerscriptie vereist 6 kopieën per USB-stick.
Dat meen je toch niet serieus hopelijk.
Onder welke steen heeft het management van jouw opleiding geleefd de laastste jaren.
Lees: secure cloud storage

• Mount
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 06:24
Henk007 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:56:
[...]

Dat meen je toch niet serieus hopelijk.
Onder welke steen heeft het management van jouw opleiding geleefd de laastste jaren.
Lees: secure cloud storage
Gewoon cloud storage geeft de deelnemer nog kans om dingen aan te passen, en anders moet de school zelf voor infra gaan zorgen ;). Ik snap het wel, alhoewel volgens mij mail een prima oplossing is. ;)

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
Mount schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:57:
[...]

Gewoon cloud storage geeft de deelnemer nog kans om dingen aan te passen,
We gaan offtopic, maar dat kun je oplossen met een bijvoorbeeld een SHA hash. Iedere wijziging achteraf levert een compleet andere hash op.

• RodeStabilo
  • Niet online
Nat-Water schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 11:51:
[URL="https://tweakers.net/pricewatch/315783/verbatim-store-n-go-pinstripe-8gb-roze.html"]pricewatch:
Deze bij expert. Bij mij geeft dat een totaal van 5(!) euro aan. Is een bugje, maar de vraag is of ze het opmerken..
[afbeelding]
Dat zijn ze nu aan het fixxen volgens mij. Ik vulde 10 stuks in en ik hoefde maar 0,00 te betalen. Lukt nu niet meer :P

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-02 08:51

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

Scholen willen een fysieke kopie voor in het archief, zo moeten wij tijdens ons afstuderen aan een hbo-ict opleiding ook een gebrande CD inleveren met daarop de afstudeerscriptie.

Hier zal denk ik wel een wetgeving van toepassing op zijn, zodat er nog een aantal jaar gegevens opgevraagd kunnen worden door controlerende instanties. Zie in holland.

[ Voor 34% gewijzigd door Lawwie op 10-01-2017 12:07 ]

• Sjeefr
RodeStabilo schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:05:
[...]

Dat zijn ze nu aan het fixxen volgens mij. Ik vulde 10 stuks in en ik hoefde maar 0,00 te betalen. Lukt nu niet meer :P
Ik heb er wel 6 kunnen bestellen voor die prijs, maar nog geen bestelbevestiging ontvangen. Zou wel mooi kado van Expert aan mij zijn.

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:26
Scheelt dat ze je gewoon de rekening na mogen sturen of niet eens hoeven te leveren. Je kunt er namelijk vanuit gaan dat dat een fout is.
Pagina: 1