Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Vooral de wat nieuwere games zoals Watch Dogs 2, En de aankomende Ghost Recon Wildlands.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 850 euro, met verzendkosten en Windows, een vriend kan het voor me in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yup, ik heb al een monitor, muis, keyboard, speakers, headset en een internetkabel
Monitor Refreshrate: 5ms, Resolutie: 1920x1080
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon alles wat nodig is eigenlijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als er een internet kabel in kan,
Dat ik de meest recente games met minimaal 30FPS (Liefst hoger) met High of hoger instellingen aankan, En het liefst een tijd vooruit kan.
Ga je overklokken?
Als het zou kunnen ja, maar met de meeste processors van mijn price range die ik kon vinden kond het niet (Of naja moederboorden)
Wat verwacht je van ons?
Mijn budget is 850 euro, muis/Keyboard/Monitor/Speakers heb ik al, internetkabel kan erin geplugd worden, Windows moet ik nog wel ervoor kopen. SSD hoeft niet perse voor mij (Als een HDD minder kost en dan een betere CPU ofzo van kan kopen vind ik het niet erg om wat langer te wachten als het opstart
)
Dankuwel voor het doorlezen en miscchien helpen alvast!
Gamen. Vooral de wat nieuwere games zoals Watch Dogs 2, En de aankomende Ghost Recon Wildlands.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 850 euro, met verzendkosten en Windows, een vriend kan het voor me in elkaar zetten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yup, ik heb al een monitor, muis, keyboard, speakers, headset en een internetkabel
Monitor Refreshrate: 5ms, Resolutie: 1920x1080
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Gewoon alles wat nodig is eigenlijk
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als er een internet kabel in kan,
Dat ik de meest recente games met minimaal 30FPS (Liefst hoger) met High of hoger instellingen aankan, En het liefst een tijd vooruit kan.
Ga je overklokken?
Als het zou kunnen ja, maar met de meeste processors van mijn price range die ik kon vinden kond het niet (Of naja moederboorden)
Wat verwacht je van ons?
Mijn budget is 850 euro, muis/Keyboard/Monitor/Speakers heb ik al, internetkabel kan erin geplugd worden, Windows moet ik nog wel ervoor kopen. SSD hoeft niet perse voor mij (Als een HDD minder kost en dan een betere CPU ofzo van kan kopen vind ik het niet erg om wat langer te wachten als het opstart
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6500 Boxed | € 221,50 | € 221,50 |
| 1 | MSI H110M ECO | € 52,95 | € 52,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 1050 TI GAMING X 4G | € 182,- | € 182,- |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,95 | € 49,95 |
| 1 | Cooler Master K280 | € 41,62 | € 41,62 |
| 1 | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 21,95 | € 21,95 |
| 1 | be quiet! Pure Rock | € 29,43 | € 29,43 |
| 2 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 49,95 | € 99,90 |
| 1 | Seasonic G-series 550 watt | € 81,42 | € 81,42 |
| 1 | Kingston SSDNow UV400 120GB | € 52,60 | € 52,60 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 833,32 | |
Dankuwel voor het doorlezen en miscchien helpen alvast!
[ Voor 15% gewijzigd door RangerDog op 10-01-2017 13:23 . Reden: Aangepast naar aanleiding van vragen van lactaxative en Kaghy2 ]