Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
Hmmm, de uitleg is niet echt duidelijk, maar hoe heb je de boel op de client pc's geinstalleerd?
"Don't blow out my candle if you want yours to shine brighter..."
Verwijderd
Je kan toch ook een mapping naar je printerpoorten maken?
bijv:
net use lpt2: \\serverpc\epsonprinter
Dan de clients naar lpt2 laten printen. Ben je er ook volgens mij.
bijv:
net use lpt2: \\serverpc\epsonprinter
Dan de clients naar lpt2 laten printen. Ben je er ook volgens mij.
Ter info : Probleem is opgelost 
Wat was er fout ?
1 : Ik had als printernaam 'Epson Stylus' . Dit heb ik veranderd in 'Stylus'. 1 woord dus.
2 : Volgens de handleiding moet ik de 'spooler' gebruiken om via het netwerk te delen, maar dan doet ie het neit
Wanneer ik zeg dat hij onmiddellijk naar de printer moet printen werkt hij wel.
Puntje 2 is op de client pc's wel te verstaan.
Voila, hopelijk heb ik anderen hiermee ook geholpen die met hetzelfde probleem kampen.
groetjes.
Wat was er fout ?
1 : Ik had als printernaam 'Epson Stylus' . Dit heb ik veranderd in 'Stylus'. 1 woord dus.
2 : Volgens de handleiding moet ik de 'spooler' gebruiken om via het netwerk te delen, maar dan doet ie het neit
Wanneer ik zeg dat hij onmiddellijk naar de printer moet printen werkt hij wel.
Puntje 2 is op de client pc's wel te verstaan.
Voila, hopelijk heb ik anderen hiermee ook geholpen die met hetzelfde probleem kampen.
groetjes.
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)