Mijn PC heeft ernstige problemen, ik weet niet waar het aan ligt, alleen dat ik er al heel veel tijd en geld in gestoken heb zonder resultaat.
Even een opsomming van de problemen die ik het laatste halfjaar heb mogen ervaren!
-Verschillende BSOD error codes
-Het feit dat hij weigert om windows te installeren
-Random freezes
-Erg traag
Ik heb het volgende geprobeerd:
Ik heb rond de 20 clean installs gedaan, op verschillende harde schijven en Ssd's, SATA kabels vervangen (die van SSD en HDD naar het mobo lopen), bios gereset, nieuwe ssd gekocht, alles uit mijn kast gehaald, schoon gemaakt en er weer in gezet, harde schijven afgkoppeld om te kijken of het daaraan lag, dat was niet zo.
Na al deze dingen gedaan te hebben, blijft het probleem zich voordoen. Ik ben ten einde raad, het grote probleem is het Freezen, de BSOD en het erg traag zijn, het netwerk wat niet wil lukken is een andere zaak.
Specs:
Cpu: Intel i3 4130 3.40 ghz
Gpu: ASUS geforce GTX 780 directCU II OC
Ram: 8 gb ram van Crucial
Psu: Coolermaster G650m
Ssd (systeem): Crucial mx300 256 GB
Hdd: Seagate Barracuda 500gb + WD 2tb greenline HDD
Mobo: Gigabyte Z87M-D3H (x64)
Edit: Errors die ik kreeg in BSOD
~Critical process died
~Clock watchdog error
~0xc00008
En nog een paar die ik niet meer herinner.
Groetjes,
Tousain
Ps. Snelle weergave van onderdelen: https://pcpartpicker.com/list/7WMwCy
Even een opsomming van de problemen die ik het laatste halfjaar heb mogen ervaren!
-Verschillende BSOD error codes
-Het feit dat hij weigert om windows te installeren
-Random freezes
-Erg traag
Ik heb het volgende geprobeerd:
Ik heb rond de 20 clean installs gedaan, op verschillende harde schijven en Ssd's, SATA kabels vervangen (die van SSD en HDD naar het mobo lopen), bios gereset, nieuwe ssd gekocht, alles uit mijn kast gehaald, schoon gemaakt en er weer in gezet, harde schijven afgkoppeld om te kijken of het daaraan lag, dat was niet zo.
Na al deze dingen gedaan te hebben, blijft het probleem zich voordoen. Ik ben ten einde raad, het grote probleem is het Freezen, de BSOD en het erg traag zijn, het netwerk wat niet wil lukken is een andere zaak.
Specs:
Cpu: Intel i3 4130 3.40 ghz
Gpu: ASUS geforce GTX 780 directCU II OC
Ram: 8 gb ram van Crucial
Psu: Coolermaster G650m
Ssd (systeem): Crucial mx300 256 GB
Hdd: Seagate Barracuda 500gb + WD 2tb greenline HDD
Mobo: Gigabyte Z87M-D3H (x64)
Edit: Errors die ik kreeg in BSOD
~Critical process died
~Clock watchdog error
~0xc00008
En nog een paar die ik niet meer herinner.
Groetjes,
Tousain
Ps. Snelle weergave van onderdelen: https://pcpartpicker.com/list/7WMwCy
[ Voor 8% gewijzigd door Tousain op 10-01-2017 09:55 ]