Hallo,
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil WoW, Fallout 4, Skyrim, The Witcher 3 en Football Manager 2016 kunnen spelen op de hoogste settings. Graag wil ik ook goed series en films kunnen kijken ook wil ik in de toekomst misschien gaan streamen op Twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1500,- ietsjes meer zou nog kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb op dit moment een computer van niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet dat ik als ik Football Manager wil gaan spelen heel veel fotos ga downloaden dus daar moet veel ruimte voor zijn, ik heb hier al een lijstje gemaakt al heb ik zelf totaal geen verstand van computers en heb ik vooral naar reviews gekeken.
pricewatch: Intel Core i7-6700K Boxed
pricewatch: MSI Z170-A PRO
pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB
pricewatch: NZXT S340 Zwart
pricewatch: Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM
pricewatch: Scythe Mugen 4
pricewatch: Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
pricewatch: Cooler Master GM G550M
pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB
Ik heb nog geen videokaarten toegevoegd omdat ik daar niet echt uitkwam, ik heb veel research gedaan voor een videokaart waar ik goed The Witcher 3 op Ultra settings mee zou kunnen spelen maar daar ben ik niet echt wijzer van geworden, ik heb gelezen dat het een hele zware game is en ik heb een budget van rond de € 500,- voor één of twee(?) videokaarten over, ik zeg twee omdat ik heb gelezen dat mensen met bijvoorbeeld één GTX 970 het niet aankunnen op Ultra en met Nvidia Hairworks on.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille PC zou fijn zijn en de genoemde games wil ik graag op Ultra settings probleemloos kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Ik heb gelezen dat dit erg handig is dus ik wil me hier in gaan verdiepen en dan wil ik dit zeker gaan doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op feedback en betere suggesties als die er zijn.
Alvast bedankt.
Groeten,
Craduco
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil WoW, Fallout 4, Skyrim, The Witcher 3 en Football Manager 2016 kunnen spelen op de hoogste settings. Graag wil ik ook goed series en films kunnen kijken ook wil ik in de toekomst misschien gaan streamen op Twitch.
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1500,- ietsjes meer zou nog kunnen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb op dit moment een computer van niks
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet dat ik als ik Football Manager wil gaan spelen heel veel fotos ga downloaden dus daar moet veel ruimte voor zijn, ik heb hier al een lijstje gemaakt al heb ik zelf totaal geen verstand van computers en heb ik vooral naar reviews gekeken.
pricewatch: Intel Core i7-6700K Boxed
pricewatch: MSI Z170-A PRO
pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB
pricewatch: NZXT S340 Zwart
pricewatch: Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM
pricewatch: Scythe Mugen 4
pricewatch: Kingston HyperX Fury HX426C15FBK2/16
pricewatch: Cooler Master GM G550M
pricewatch: Samsung 840 EVO 250GB
Ik heb nog geen videokaarten toegevoegd omdat ik daar niet echt uitkwam, ik heb veel research gedaan voor een videokaart waar ik goed The Witcher 3 op Ultra settings mee zou kunnen spelen maar daar ben ik niet echt wijzer van geworden, ik heb gelezen dat het een hele zware game is en ik heb een budget van rond de € 500,- voor één of twee(?) videokaarten over, ik zeg twee omdat ik heb gelezen dat mensen met bijvoorbeeld één GTX 970 het niet aankunnen op Ultra en met Nvidia Hairworks on.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille PC zou fijn zijn en de genoemde games wil ik graag op Ultra settings probleemloos kunnen spelen.
Ga je overklokken?
Ik heb gelezen dat dit erg handig is dus ik wil me hier in gaan verdiepen en dan wil ik dit zeker gaan doen.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op feedback en betere suggesties als die er zijn.
Alvast bedankt.
Groeten,
Craduco