Gaming PC 500-600 euro.

Pagina: 1
Acties:
  • 171 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulliev
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 28-03 23:46
Hallo!

Ik wil een goede Game-pc voor een beginnende gamer.
Ik wil een pc met een lange levensduur, en een snelle ofc.
Ik heb zelf al iets samen gesteld, geen idee of het goed is.
Geef tips en als je betere specs weet voor dit geld, laat het me weten.

Intel Core i3 - 6100 Boxed (standaard cooler erbij)
Asus H110M-K
MSI Geforce GTX 1050 TI 4GB OC
Seagate Desktop HDD 500GB
BitFenix Nova Zwart Window
Crucial CT8G4DFD8213
Corsair CX450M
Kingston SSDNow UV400 120GB

Met vriendelijke groet,

Paul

Beste antwoord (via Paulliev op 10-01-2017 01:04)

Verwijderd

Check de Best Buy van de maand Januari, daar staat een basis gamerig in van rond de 600 euro misschien kan je daar wat meer info verkrijgen :) reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2017

Edit: ik zie dat er wel al wat overeenkomst is, had je daar stiekem al gekeken?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2017 01:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check de Best Buy van de maand Januari, daar staat een basis gamerig in van rond de 600 euro misschien kan je daar wat meer info verkrijgen :) reviews: Desktop Best Buy Guide - Januari 2017

Edit: ik zie dat er wel al wat overeenkomst is, had je daar stiekem al gekeken?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2017 01:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulliev
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 28-03 23:46
Bedankt Erwinn, ik zie dat ik aardig op hetzelfde uitkom, alleen een andere videokaart en iets minder SSD opslag. Maar ik ben benieuwd met wat ik nu heb. Dat alles matched en dat alles genoeg poorten heeft etc. Ik weet dat niet precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nadat ik even heb bekeken wat je zelf hebt gekozen vergelijk ik dat even met de Best Buy versie omdat ze op elkaar lijken. Wat games ga je trouwens spelen? Aanvankelijk daarvan kan je misschien nog wat aanpassingen doorvoeren.

- De Intel Core I3-6100 is echt meer dan prima voor een beginnend gamer.
- Het moederbord is voor het systeem wat je wilt goed genoeg, ik neem aan dat je op dit moment nog niet nadenkt aan overclocken of videokaartjes met Crossfire of SLI te gaan draaien.
- De GPU had je wel wat verschil in. Jij koos voor de pricewatch: MSI GeForce GTX 1050 TI 4G OC en de Best Buy pricewatch: Gigabyte Radeon RX 470 G1 Gaming 4G Als ik dit simpel vergelijk is de Best Buy versie 40 euro duurder maar wel veel beter dan de MSI die jij koos, voor gamen is de Radeon wel wat fijner.
- Qua opslag had je een HDD van 500GB en een SSD van 120GB. Hoe meer SSD geheugen je hebt hoe beter natuurlijk. Nu zou je je OS op de SSD gooien en je games op de HDD. Omdat je een beginnen gamer bent is dat voor nu nog prima. Ik zelf heb alleen nog maar SSDtjes, zeker duurder maar het loopt allemaal een stuk sneller en soepeler.
- De voeding die je hebt gekozen is prima, je kan daarmee ook eventueel de wat duurdere GPU kaart op aansluiten.
- Welke kast je wilt is aanvankelijk van het moederbord wat je gebruikt en wat je eigen smaak is. Moederbord past erin, dus als je hem mooi vind kopen :)

Enjoy het gamen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:03

FeaR

In GoT we trust

Consumentenelektronica Aankoopadvies is voor apparatuur die binnen Consumentenelektronica besproken wordt. Denk aan TV's, beamers, speakers, receivers, mediaspelers, et cetera. PC's vallen onder Harde waren en wel onder Desktop Aankoopadvies.

Ik ga het topic niet verplaatsen aangezien deze niet voldoet aan het format zoals deze binnen HW gewenst is. Ik adviseer het topic daar opnieuw te openen en de Quick Start te gebruiken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.