• Sacrada
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 03-01 21:10
Beste tweakers,

Ik heb jullie advies nodig over de volgende televisie.

pricewatch: Sony Bravia KD-55XD8577 Zilver

Vandaag ben ik naar de Media Markt geweest voor een aankoop van een televisie.
Ik heb er zelf niet veel verstand van maar wij wouden graag een 55" televisie en dit was wel echt een beetje het maximale budget. Nu vertelde de verkoper dat dit de topper was. Nu kwam ik thuis om even wat onderzoek te doen en zag ik dat er vrijwel geen aanbieder is van deze tv en niet veel informatie te vinden is over dit model. Nu vond ik wel dit model en hier waren dan weer wel aanbieders van en heb ik ze vergeleken met de vergelijk functie op tweakers en waren ze vrijwel het zelfde. Zouden jullie mij hier advies over kunnen geven? Het model wat ik wel vond was dit model : pricewatch: Sony Bravia KD-55XD8599 Zwart

Alvast heel erg bedankt voor jullie advies!

• Speedmaster
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:46

Speedmaster

Make my day...

Los van enig advies wel een tip:Media Markt BTW-actie 2017

PM me maar voor mijn rekeningnummer voor de bonus.... :+

• Sacrada
I know! 25 t/m 29 jan haha! Kwam even in de rust kijken! maar bedankt haha!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01-2025

ago

Wat kostte ie nu bij de vestiging waar jij ging kijken en wat is je maxbudget?
Sacrada schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:43:
Zouden jullie mij hier advies over kunnen geven?
Het verschil tussen beide televisies is de vormgeving. De 8577 heeft een zilverkleurig frame en een zilveren voet. De 8599 heeft daarentegen een zwartkleurig frame en een donkerzilveren voet.

[ Voor 69% gewijzigd door ago op 10-01-2017 13:24 ]

• Major_ton
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 28-01 15:31

Major_ton

Shoot!

Nette TV is het wel, maar houd er rekening mee dat er een IPS paneel inzit wat weliswaar voor ruime kijkhoeken zorgt, maar tevens een lager contrast heeft dankzij minder 'diepe' zwartwaardes. Dat kan hinderlijk zijn als je veel 's avonds met weinig licht aan wilt kijken. Dat wat zwart moet zijn wordt dat (donker)grijs. Ook zijn er veel meldingen gekomen van andere gebruikers dat de backlight bleeding onacceptabel hoog is bij deze TV's, maar dat is altijd een lot uit de loterij. De kleuren en motion handling zijn wel erg mooi van dit toestel en AndroidTV is een leuke toevoeging!

Some infinities are bigger than others.

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:24

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Mediamarkt heeft iig voor samsung z'n eigen typenummers. Het klopt dus dat je dat typenummer nergens anders vind dan de mediamarkt in NL (DL heeft geloof ik nog weer andere typenummers). Dit hadden wij ook met onze UE48-6440 (of zoiets). Er zijn wel identieke toestellen verkrijgbaar met andere typenummers, maar dit zou je moeten uitzoeken dan welke dat zijn.

Professioneel Heftruck Syndroom

• Sacrada
@Ago Het toestel kost nu 1559 met de BTW dagen kom je dan net rond de 1300 euro.
Pagina: 1