Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.Millenarian
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:31
Mijn vraag
Ik heb voor genoemde Kingston geheugensetje een prijsalert ingesteld van €100. Misschien iets te optimistisch maar goed. Krijg ik vandaag een melding dat het setje voor €68 te koop is! Gelijk kijken dus, maar nergens te vinden. Ik het hierop de prijsalert gereset en krijg een paar uur later weer een bericht dat het setje voor €68 te koop is. Iemand zit dus te rommelen heb ik het idee. Kunnen jullie hier iets aan doen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Max2000
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 17:29
Misschien iets fout gegaan met prijsalert?
Deze is namelijk wel 68 euro, dat is de 8GB variant:
pricewatch: Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8

Spullekes te koop: https://tweakers.net/aanbod/user/826015/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17:47
Dat zal inderdaad gewoon een andere versie zijn. Deze bug is er ook bij HDD's:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UWtGvs1BEX0YCLEoc5jPto20/full.jpg

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

mr.Millenarian schreef op maandag 9 januari 2017 @ 22:09:
Mijn vraag
Ik heb voor genoemde Kingston geheugensetje een prijsalert ingesteld van €100. Misschien iets te optimistisch maar goed. Krijg ik vandaag een melding dat het setje voor €68 te koop is! Gelijk kijken dus, maar nergens te vinden. Ik het hierop de prijsalert gereset en krijg een paar uur later weer een bericht dat het setje voor €68 te koop is. Iemand zit dus te rommelen heb ik het idee. Kunnen jullie hier iets aan doen?
Een flits-aanbieding dus :p Nee, geen idee bij welke shop dit vandaan komt. Misschien dat het een shop betreft die niet aan jouw verzend- en betaalopties voldoet (standaard Verzenden en iDeal), in dat geval wordt een prijs onderaan gesorteerd, ook al is deze op dat moment het laagste.

Het kan haast niet anders dan dat een shop op het moment van uitsturen van de prijsalert wel die prijs hanteert, of in ieder geval die prijs aan ons doorgeeft. Prijzen kunnen bij shops ook meerdere keren per dag wijzigen, wij halen sowieso 18x per dag de meest actuele prijzen op bij alle shops. Daartussen kunnen shops nog kiezen om in onze backend een handmatige import te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.Millenarian
Ik heb geen verzend- en betaalopties aan staan. En twee keer een flits-aanbieding op een dag, terwijl ik achter de PC zit en toch redelijk snel gekeken heb lijkt mij wel heel erg "flits". Ik zal hem weer opnieuw instellen en even kijken wat er gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.Millenarian
Ik krijg de laatste dagen weer steeds het bericht dat deze geheugenbankjes nog maar 95 euro kosten. Alle opties geprobeerd maar nergens voor die prijs te vinden. Wat is er mis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

mr.Millenarian schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 10:34:
Ik krijg de laatste dagen weer steeds het bericht dat deze geheugenbankjes nog maar 95 euro kosten. Alle opties geprobeerd maar nergens voor die prijs te vinden. Wat is er mis?
Kan jij een van die berichten doorsturen naar pricewatch@tweakers.net? Wellicht dat development kan uitzoeken wat er precies op die tijd kwa prijzen stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ik had je al gemaild hierover, maar ook even in dit topic zodat iedereen het kan lezen. Ik heb zelf ook een notificatie gezet, zodra ik een prijsalert krijg, kan ik het notificatie-id doorgeven een development voor verder onderzoek.
Pagina: 1