Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mijanma
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 07-08-2023
Ik heb een een probleem met mijn samsung galaxy s7. Ik open mijn telefoon meestal met mijn vingerafdrukscanner, maar moest hem, omdat ik hem opnieuw heb opgestart had met de pattern lock openen. Maar deze ben ik vergeten. Nu heb ik de pattern herhaaldelijk fout ingevoerd en moet ik lang wachten zodat ik de pattern opnieuw kan proberen (dit ga ik niet doen want ik moet al 10minuten wachten). Nu had ik gelezen dat ik een factory reset kan doen, maar dan zal al mijn data verwijderd worden. Ik heb geprobeerd om een paar andere oplossing te vinden op andere sites door met andere programma's mijn foto's, contacten enz uit de telefoon te halen, maar deze zijn nog niet up to date voor s7. Maar grootste probleem daarbij is dat ik ''usb debugging'' niet aan heb staan. Die kan ik nu ook niet meer aanzetten, omdat ik de pattern lock niet meer weet.
Ik heb mijn s7 niet aangemeld voor Samsungs "find my phone" waardoor ik het niet via die manier kan doen, weet niet of dat nog kan of niet?
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn foto's en video's uit mijn telefoon kan halen zodat ik de factory reset kan doen??? Misschien een idee hoe ik mijn telefoon nu kan ''usb debuggen''??

Graag snel antwoord
Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:35
misschien heb je hier iets aan

http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1068031

of

Ook is het mogelijk om via Android Apparaatbeheer een nieuwe vergrendelingsmethode voor het toestel te activeren. Je logt dan in met je Google-account en kiest vervolgens ‘vergrendel‘ en vult een wachtwoord in. Daarna kun je met het betreffende wachtwoord inloggen bij het Android-toestel

Maar dat had je zelf via een simpele Google opdracht ook al wel gevonden toch ?

[ Voor 73% gewijzigd door HKLM_ op 09-01-2017 22:06 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ik heb je titel even wat minder schreeuwerig gemaakt, dit leest niet fijn en voegt niks toe aan het topic.

Verder is het op tweakers wel de bedoeling om eerst wat eigen inzet te tonen, voordat je een topic opent. Wat heb je dus zelf al gevonden, gezocht en gedaan?

[ Voor 41% gewijzigd door rens-br op 10-01-2017 09:19 ]