Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Dit zal mijn eerste game pc worden.Hierop zal ik tekstverwerken, online surfen maar voornamelijk gamen. GTA V, Rocket League, Overwatch, Dishonored 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro, dit dan inclusief een monitor aangezien ik die nog niet heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb alleen een toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat ik zelf nog weinig kennis heb van game-pc builds heb ik de BBG van deze maand aangehouden:
[
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, videokaarten maken me niet zoveel uit, zolang ze maar betrouwbaar zijn en goed genoeg werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik natuurlijk een zo'n stil mogelijke pc. Maar hij hoeft heus niet muisstil te zijn.
Graag zou ik alle eerder genoemde games op een hoge setting willen spelen met een 60fps. Ik weet alleen niet of dit haalbaar is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of mijn wensen met deze setup haalbaar zijn. Als dit het geval is, dan hoor ik dat graag en natuurlijk wat ik dan moet gaan veranderen.
Alvast bedankt!
[i]Dit zal mijn eerste game pc worden.Hierop zal ik tekstverwerken, online surfen maar voornamelijk gamen. GTA V, Rocket League, Overwatch, Dishonored 2.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal 1000 euro, dit dan inclusief een monitor aangezien ik die nog niet heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, ik heb alleen een toetsenbord en muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Omdat ik zelf nog weinig kennis heb van game-pc builds heb ik de BBG van deze maand aangehouden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3-6100 Boxed | € 121,80 | € 121,80 |
| 1 | Asus H110M-K | € 58,95 | € 58,95 |
| 1 | Gigabyte Radeon RX 470 G1 Gaming 4G | € 204,08 | € 204,08 |
| 1 | BitFenix Neos Zwart/Zwart | € 35,70 | € 35,70 |
| 1 | Crucial CT8G4DFD8213 | € 49,99 | € 49,99 |
| 1 | Corsair Vengeance 400W | € 65,07 | € 65,07 |
| 1 | Crucial MX300 2,5" 275GB | € 86,95 | € 86,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 622,54 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel, videokaarten maken me niet zoveel uit, zolang ze maar betrouwbaar zijn en goed genoeg werken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het liefst wil ik natuurlijk een zo'n stil mogelijke pc. Maar hij hoeft heus niet muisstil te zijn.
Graag zou ik alle eerder genoemde games op een hoge setting willen spelen met een 60fps. Ik weet alleen niet of dit haalbaar is.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of mijn wensen met deze setup haalbaar zijn. Als dit het geval is, dan hoor ik dat graag en natuurlijk wat ik dan moet gaan veranderen.
Alvast bedankt!