Vraag:
Ik heb onlangs gekocht het volgende:
MSI Z170A SLI Plus
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3000 C15
i5 7600K Kaby Lake
Ik heb het volgende probleem:
Na mijn MoBo aangesloten te hebben reageren alleen enkel de lichtjes en de fans op de power knop.
Alle uitgangen van de MoBo dus, usb's muis dedicated gpu aansluitingen niks doet het, evenals mijn GPU.
Ik zit met mijn handen in het haar want ik weet gewoon simpelweg niet wat nu het probleem is.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
RAM 1 voor 1 inzetten.
Alle kabels naar de mobo losgetrokken en 1 voor 1 opnieuw geprobeerd.
De usb aansluitingen aan de voorkant pakt die ook niet, ook al zijn ze aangesloten.
Nou heb ik heel erg veel gelezen op het internet en las ik o.a. dat de nieuwe processoren evt een bios update nodig hebben. Gaat lastig gezien ik geen andere bios heb en ik weet ook niet of dit echt het probleem is.
Ik zal mijn post ten tijde updaten na iets uitgevoerd te hebben.
Wie kan mij helpen
Ik heb onlangs gekocht het volgende:
MSI Z170A SLI Plus
Corsair DDR4 Vengeance LPX 2x8GB 3000 C15
i5 7600K Kaby Lake
Ik heb het volgende probleem:
Na mijn MoBo aangesloten te hebben reageren alleen enkel de lichtjes en de fans op de power knop.
Alle uitgangen van de MoBo dus, usb's muis dedicated gpu aansluitingen niks doet het, evenals mijn GPU.
Ik zit met mijn handen in het haar want ik weet gewoon simpelweg niet wat nu het probleem is.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
RAM 1 voor 1 inzetten.
Alle kabels naar de mobo losgetrokken en 1 voor 1 opnieuw geprobeerd.
De usb aansluitingen aan de voorkant pakt die ook niet, ook al zijn ze aangesloten.
Nou heb ik heel erg veel gelezen op het internet en las ik o.a. dat de nieuwe processoren evt een bios update nodig hebben. Gaat lastig gezien ik geen andere bios heb en ik weet ook niet of dit echt het probleem is.
Ik zal mijn post ten tijde updaten na iets uitgevoerd te hebben.
Wie kan mij helpen