Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 868661

Topicstarter
ik had graag google chrome op mijn nieuwe nokia lumia gezet, maar het lukt niet, heb al van alles geprobeerd en het internet afgezocht maar zonder resultaat
op mijn vorige samsung was dit geen enkel probleem, bv al mijn foto's op mijn pc kon ik probleemloos syncroniseren met mijn gsm
alvast bedankt

Beste antwoord (via rens-br op 11-01-2017 15:33)

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 09:07

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Anoniem: 868661 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:35:
U hebt gelijk, op mijn vaste pc gebruik ik chrome als browser
maar mijn bedoeling is eigenlijk als ik een foto neem met mijn tablet (samsung) is deze foto automatisch opgeslagen in google foto's, en kan ik hem zien zowel op mijn vaste pc als op mijn tablet, op mijn vorige smartphone (samsung) kon ik hem ook zien, en juist daarom zou ik dat ook willen zien op mijn nieuwe nokia lumia.
Helaas is Google niet zo happig op het ondersteunen van Windows (Mobile) en er is dan ook geen officiële Google Foto's app voor Windows (Mobile). Zoals eerder aangegeven heeft Microsoft hier echter wel zelf een dienst voor en dit is Microsoft OneDrive, werkt hetzelfde het is alleen een andere clouddienst. Verder werkt Dropbox ook perfect. Wellicht zijn er ook nog third-party apps te vinden in de Microsoft Store die wel ondersteuning hebben voor Google Foto's, maar die kan ik zo snel niet vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 10-01-2017 14:53 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-08-2024
Stop maar met zoeken. Je kunt Onedrive gebruiken voor het synchroniseren van foto's tussen je PC, de cloud en je telefoon.

iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Google Chrome is niet beschikbaar voor Windows Phone / Windows Mobile, dus het is logisch dat je deze niet kan vinden.

Maar weet je zeker dat je Google Chrome bedoeld? Google Chrome is namelijk een browser en heeft niks te maken met het synchroniseren van foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
maar mijn bedoeling is eigenlijk als ik een foto neem met mijn tablet (samsung) is deze foto automatisch opgeslagen in google foto's, en kan ik hem zien zowel op mijn vaste pc als op mijn tablet, op mijn vorige smartphone (samsung) kon ik hem ook zien, en juist daarom zou ik dat ook willen zien op mijn nieuwe nokia lumia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Dat kan allemaal met OneDrive, niet met google foto's

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• rens-br

rens-br

Anoniem: 868661 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 12:35:
maar mijn bedoeling is eigenlijk als ik een foto neem met mijn tablet (samsung) is deze foto automatisch opgeslagen in google foto's, en kan ik hem zien zowel op mijn vaste pc als op mijn tablet, op mijn vorige smartphone (samsung) kon ik hem ook zien, en juist daarom zou ik dat ook willen zien op mijn nieuwe nokia lumia.
Helaas is Google niet zo happig op het ondersteunen van Windows (Mobile) en er is dan ook geen officiële Google Foto's app voor Windows (Mobile). Zoals eerder aangegeven heeft Microsoft hier echter wel zelf een dienst voor en dit is Microsoft OneDrive, werkt hetzelfde het is alleen een andere clouddienst. Verder werkt Dropbox ook perfect. Wellicht zijn er ook nog third-party apps te vinden in de Microsoft Store die wel ondersteuning hebben voor Google Foto's, maar die kan ik zo snel niet vinden.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 10-01-2017 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eric27
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-05 15:07
Misschien GDrive.net sttat gewoon in de store.
Ik gebruik deze app om eenvoudig naar google drive te gaan en dat werkt goed.

Eric.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shiptronic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-12-2021
Gdrive.net , ken de het niet maar net even bekenen, en dan rijst de vraag:

Waarom moet die app toegang tot contact personen?
En gemaakt door Piachu? kunnen die nu ook bij mijn google foto's en doordat je jou acout gegevens in de app opgeeft, hebben ze dan ook toegang tot; tja eigenlijk alles bij google?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Topicstarter
heb ondertussen onedrive op pc, tablet en nokia lumia, en het werkt perfect, beste dank voor al de reacties en hulp, dit topic mag voor mij gesloten worden
Pagina: 1