Welke videokaart is beter?

Pagina: 1
Acties:
  • 384 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraag. In de Mediamarkt heb ik 2 pc's zien staan voor 800 euro. Bijna alle componenten kwamen overeen, behalve de videokaarten. De een was de Nvidia GeForce GTX 750 (TI stond er niet bij), en de ander was Nvidia GeForce GTX 950. Nu is mijn vraag, welke videokaart is beter voor onder anderen GTA V, Call Of Duty en Battlefield?
De namen van de pc's zijn: Asus M32CD-NL044T, LENOVO 710-25ISH

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:02
GTX950.

Lees de reviews en benchmarks maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

950 is iets beter maar mag ik vragen waarom je niet zelf gaat bouwen? voor 800 euro kun je zelf iets veel beters samenstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 9 januari 2017 @ 20:17:
950 is iets beter maar mag ik vragen waarom je niet zelf gaat bouwen? voor 800 euro kun je zelf iets veel beters samenstellen
Ik kijk vaak voor een pc samenstellen, maar dan kom ik vaak veel duurder uit. En ik heb trouwens ook niet veel verstand van computers dus vind ik een pc samenstellen veel moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook gedaan en had echt geen verstand van dit soort zaken. Tweakers en google helpt je behoorlijk. Maar kijk hier eens heb deze even gepikt van iemand anders maar dit is goedkoper en zeker degelijker en beter dan wat je bij de media markt voor 800 euro koopt.

Budget Gaming PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk hier wat rond op het forum of google/youtube voor builds dat mediamarkt zelfs nog durft voor 800 euro een pc te verkopen met een 750(ti) erin of eigenlijk zelfs een 950...

Je kunt bij meerdere internetwinkels de pc onderdelen halen en het daar in elkaar laten zetten voor meestal rond de 50 euro ish dus 750 de onderdelen + 50 euro samenstellen en dan heb je een veel betere pc...

Dus voor 800 euro zou ik even wat meer in gaan lezen wat kant en klare pc's hebben meestal erg verouderde onderdelen erin, ook meestal al erg low end voor die tijd en die voedingen zijn meestal maar een vraag of ze het niet begeven binnen een paar jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:13

br00ky

Moderator Harde Waren
Als je ook maar enige moeite had gedaan in het vooronderzoek, had je dit topic niet hoeven te openen. Dit is namelijk zeer gemakkelijk zelf te achterhalen en verplicht vóór je een topic opent. Dicht bij gebrek aan eigen inzet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.