Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik zoek een telefoon die ik bij een abo kan aanschaffen, dit betekent dus geen OPO's (helaas) of andere telefoons die je niet via Nederlandse markt kan kopen, reden hiervoor: ik wil niet zoveel geld in een keer neerleggen voor een telefoon, ben wel bereid om deze te betalen over een periode van 2 jaar. Geen groter scherm dan 5,5"
Wat is je budget?
250-400E en dat is dan ook echt de max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil vooral goede prestaties en een achter goede camera (selfie camera maakt me echt geen hol uit
), verder een vingerafdrukscanner en 32gb of meer rom, sdcard is geen must.
Wat heb je zelf al gevonden?
LG Nexus 5x 32GB Goede prestaties goede camera, vingerafdrukscanner, maar misschien al wat oud?
Lenovo P2 Beest van een batterij goede specs, amoled scherm, vingerafdrukscanner, camera is meh.
Samsung Galaxy A5 (2016) Wat minder bang for the buck maar super scherm, oké prestaties, camera is goed, vingerafdrukscanner, super bouwkwaliteit maar is wat duur voor specs.
Huawei Nova
Prima scherm, goede prestaties, 5" scherm is voor mij groot genoeg ben alleen niet zo een fan van huawei omdat ik hier in het verleden slechte ervaringen mee heb gehad, al was dit op het low end segment (<200E)
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is voor mij de beste keus? Zijn er volgens jullie nog beter alternatieven
? Leun op het moment richting de Lenovo P2 ondanks de camera blinkt deze in alle toch wel uit of is gelijk aan de 5x
Ik zoek een?
Ik zoek een telefoon die ik bij een abo kan aanschaffen, dit betekent dus geen OPO's (helaas) of andere telefoons die je niet via Nederlandse markt kan kopen, reden hiervoor: ik wil niet zoveel geld in een keer neerleggen voor een telefoon, ben wel bereid om deze te betalen over een periode van 2 jaar. Geen groter scherm dan 5,5"
Wat is je budget?
250-400E en dat is dan ook echt de max.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil vooral goede prestaties en een achter goede camera (selfie camera maakt me echt geen hol uit
Wat heb je zelf al gevonden?
LG Nexus 5x 32GB Goede prestaties goede camera, vingerafdrukscanner, maar misschien al wat oud?
Lenovo P2 Beest van een batterij goede specs, amoled scherm, vingerafdrukscanner, camera is meh.
Samsung Galaxy A5 (2016) Wat minder bang for the buck maar super scherm, oké prestaties, camera is goed, vingerafdrukscanner, super bouwkwaliteit maar is wat duur voor specs.
Huawei Nova
Prima scherm, goede prestaties, 5" scherm is voor mij groot genoeg ben alleen niet zo een fan van huawei omdat ik hier in het verleden slechte ervaringen mee heb gehad, al was dit op het low end segment (<200E)
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat is voor mij de beste keus? Zijn er volgens jullie nog beter alternatieven