ik heb een video kaart gekocht namelijk een Studio PC TV Rave van Pinnacle Systeem alles doet het beeld enzo nu hoorde ik een verhaal over cable crypt ik ff had er een gevonden cable crypt 40 de read me gelezen en geprobeert of het werkt maar als ik mijn tv progamma aan heb staan op een vervormde zender canal+ dus en ik het progamma van cable crypt start geeft een fysicol error buffer ofzo aan wat kan ik hier tegen doen?
eerst wel je tv prgramma afsluiten he
Verwijderd
Probeer eens komma's en punten te gebruiken ipv alles in 1 lange zin te zetten, dat maakt je vraag wel zo duidelijk.
hoe bedoel je afsluiten? Wanneer moet je hem afsluiten? Oja sorry dat ik geen . en , heb gebruikt maarja ik typte gewoon ff snel.
Je gebruikt je TV-proggie om de zender te vinden, dan sluit je em af en start CC. CC heeft namelijk geen tuner ingebouwd zitten.Op maandag 02 juli 2001 11:26 schreef Madness het volgende:
hoe bedoel je afsluiten? Wanneer moet je hem afsluiten? Oja sorry dat ik geen . en , heb gebruikt maarja ik typte gewoon ff snel.
One of the animals has left its cage today.
heb ik geprobeer maar het werkt niet nu zijn al mijn kanalen blauw. En hij gaf deze error
Error (iphysmen. c line 67): Couldn't allocate physical memory buffer
Verdorie.. ik zou toch zweren dat we niets mochten posten over dit onderwerp.. Canal+ wordt anders mad op T-net.. en dat willen we niet.. toch?
Maakt (video)reviews bij IOTDomotica.nl .Podcast bij Kophi: ook opYT.
Verwijderd
Afsluiten van je TV programma hoeft niet, minimaliseren wel, dan heb je in sommige gevallen beeld én geluid!
SP
SP
Hij is vergeten er bij te zetten dat het voor educatieve doeleinden isOp maandag 02 juli 2001 11:45 schreef nigelator het volgende:
Verdorie.. ik zou toch zweren dat we niets mochten posten over dit onderwerp.. Canal+ wordt anders mad op T-net.. en dat willen we niet.. toch?
One of the animals has left its cage today.
Verwijderd
Moet je maar eens heel goed zoeken in de readme, want dit is de meeste voorkomende fout en is allang opgelost.Op maandag 02 juli 2001 11:43 schreef Madness het volgende:
heb ik geprobeer maar het werkt niet nu zijn al mijn kanalen blauw. En hij gaf deze error
Lees voordat je iets vraagt
Welk OS gebruik je?
CC werkt namelijk niet met NT-achtigen, omdat het direct op de harde waren ingrijpt.
Dat staan NT-achtigen niet toe.
Onder win9x zou het zonder problemen moeten werken met bovenstaande suggesties.
CC werkt namelijk niet met NT-achtigen, omdat het direct op de harde waren ingrijpt.
Onder win9x zou het zonder problemen moeten werken met bovenstaande suggesties.
Nigelator had gelijk, sorry madness... Misschien dat de readme je uitkomst kan bieden, of anders een nieuwsgroep ofzo, maar hier niet.
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()