Ziggo horizon tv opnames streamen naar windows

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedel-Man
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 30-08-2023
Mijn vraag
Ik wil graag op mijn windows 10 pc video's bekijken die ik met mijn ziggo horizon box heb opgenomen.
Relevante software en hardware die ik gebruik
AMD win10 pc,
kodi,
ziggo horizonbox,
ethernet kabels,
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Heb de opties in de horizonbox doorgespeurt, maar kan niks vinden. In mijn netwerk-manager (win) staat wel een UPC Horizon multimedia apparaat. Met hetzelfde ip als mijn horizon maar die heeft geen media volgens wmp. Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik mijn video's op windows kan bekijken?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 17:53

Twarp

just grin...

Dat hebben ze bij mijn weten afgesloten voor de wel bekende redenen ....

Meh ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedel-Man
Twarp schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:56:
Dat hebben ze bij mijn weten afgesloten voor de wel bekende redenen ....
Argh! Dat is kut, ik weet wel dat mijn vorige box het wel toestond. Is hier geen work around voor? Kan je dat ding niet flashen? Of een hardware mod toepassen zodat je met een raspberry pi ook op die hdd kan? Lijkt me gewoon een standaard 2.5" HDD toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivar1984
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:32
Nope, het schijnt zelfs zo te zijn dat je opnames gecodeerd opgeslagen worden dus zonder de decoder (smartcard) in je horizon kun je er niets mee. Het enige dat er 'van buiten' bij kan zijn afaik de extra horizonboxjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Als je dit wil zal je of een humax decoder moeten gebruiken (via ftp kan je bij de ongecodeerde opnames) of een niet gesupporte ontvanger gebruiken (bv vU+, xtrend etc, met DVB-C ontvangers er in)
Met dit soort Linux ontvangers, kan je via een web interface of kodi afspelen of zelfs live kijken

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noedel-Man
jeanj schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:29:
Als je dit wil zal je of een humax decoder moeten gebruiken (via ftp kan je bij de ongecodeerde opnames) of een niet gesupporte ontvanger gebruiken (bv vU+, xtrend etc, met DVB-C ontvangers er in)
Met dit soort Linux ontvangers, kan je via een web interface of kodi afspelen of zelfs live kijken
Cool, de horizon heeft alleen weer features die de humax niet heeft. Dus weet niet zeker of ik wil gaan downgraden. Maar bedankt voor de tip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twarp
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 17:53

Twarp

just grin...

Je kan eventueel ook beide gebruiken, doe ik ook.

Meh ...

Pagina: 1