Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
iPhone 6 Scherm gemaakt alleen er komt nu licht boven de volume en tril knoppen.
Wie heeft het zelfde meegemaakt en heeft een oplossing?

Relevante software en hardware die ik gebruik
10.2

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb het met plakband proberen te dichten maar werkte niet.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2017 19:00 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Waar heb je hem laten maken? Ik zou terug gaan want dit klinkt als een vrij "dodgy repair".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem zelf gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:02
Is de behuizing wel recht? Zit de accu er wel goed in / is deze wel vlak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebeurd vaak met goedkope/namaak onderdelen helaas. Verlies pakken en bij Apple laten maken is het beste advies.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja alles is recht maar ik denk dat het door het scherm komt maar was een vraagje als iemand er meer van weet hoor ik het graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:02
Het kan door het scherm komen. Is simpel te testen. Haal het scherm los en kijk dan wat ie doet.

Maar ja het kan zoveel zijn.Heb je misschien wat fotos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat bedoel je met scherm los halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yor
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-09 22:56

Yor

Yor1313#2571

Donstil schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:38:
Gebeurd vaak met goedkope/namaak onderdelen helaas. Verlies pakken en bij Apple laten maken is het beste advies.
Om er dan achter te komen dat een 3de partij scherm en dito homebutton gebruikt is en de volledige nieuwprijs voor een iPhone 6 te betalen? Apple fikst je scherm niet als je er zelf een ander onderdeel op hebt gezet.

http://yor.minitroopers.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat de telefoon al door een derde partij is gerepareerd zal Apple er niks meer aan doen.
Waar heb je de onderdelen voor je telefoon vandaan?
Zelf repareer ik ook iPhone's ( Heb er wel verstand van en gebruik geen goedkope Chinese troep)
Mocht het probleem nog niet opgelost zijn laat het dan even weten. Misschien kan ik wat voor je betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Als je nog geen oplossing gevonden hebt, verwijs ik je graag door naar www.iFixit.com

Hier vind je veel officiële handleidingen hoe je jouw toestel weer in orde krijgt.

Ze zijn gratis en heel precies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luuk knoops
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-06 18:25
Ik denk inderdaad ook dat het licht aan het type scherm wat je op de telefoon hebt.
Wat je hebt als je wat foto's laat zien kunnen wij kijken wat pressies het probleem is. Waar je originelen onderdelen kunt kopen is www.replacedirect.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

TS is met vakantie, of te wel reageert niet meer na 9 januari

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:22

WCA

luuk knoops schreef op donderdag 16 maart 2017 @ 16:36:
Ik denk inderdaad ook dat het licht aan het type scherm wat je op de telefoon hebt.
Wat je hebt als je wat foto's laat zien kunnen wij kijken wat pressies het probleem is. Waar je originelen onderdelen kunt kopen is www.replacedirect.nl.
Apple verkoopt geen losse onderdelen, je kan alleen bij apple zelf (of een geauthoriseerd reparatiecentrum) originele onderdelen krijgen, en alleen maar als deel van een reparatie.

Share and Enjoy!

Pagina: 1