Mijn CD-rewriter van Fujitsu - Siemens doet gaar: hij brandt wel CD-RW's, maar CD-R's herkent ie niet. Hoe komt dit???
Is niet echt duidelijk:
Hardware vervangen?
Eerder problemen gehad?
Hoe oud ie je brander?
Verklaar je zelf nader.
Hardware vervangen?
Eerder problemen gehad?
Hoe oud ie je brander?
Verklaar je zelf nader.
probeer ook eens je software opnieuw te installeren
Als die oud is tja is die aan vervanging toe. Is het een nieuwe burner kan je proberen om er nieuwe firmware erop te zetten.
Heb dat bij een vriend gedaan. Heeft een Ricoh brander en kon op bepaalde cd's niet branden. Nieuwe firmware erop gezet en fikke als een nieuwe.
Heb dat bij een vriend gedaan. Heeft een Ricoh brander en kon op bepaalde cd's niet branden. Nieuwe firmware erop gezet en fikke als een nieuwe.
Veni,Vidi, Et carpe ceruesi. (Ik kwam, zag en pakt een biertje) nDus
Nog geen jaar oud, maar ik heb hem al heel lang niet gebruikt, heb dit al vanaf het begin gehad, er zat trouwens geen driver ed bij. Kan ik ook niet op de website vinden.
Verwijderd
brander is toch niet al na een jaar gaar? duurt toch veel langer (en jah, ik weet dat het om het aantal geschreve cdr(w)'s gaat, en niet oudheid....
)
Nog geen jaar oud, maar ik heb hem al heel lang niet gebruikt, heb dit al vanaf het begin gehad, er zat trouwens geen driver ed bij. Kan ik ook niet op de website vinden.
Dan is je brander op, RW's hebben een zachtere laag waardoor ze nog wel gebrand kunnen worden maar de laser heeft dan niet genoeg power meer op R's te branden die veel harder zijn.
There are two theories to arguing with women. Neither one works.
Pagina: 1