55 inch televisie 4K en HDR gezocht.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnivoor
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-11-2024
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
55 inch televisie

Wat is je budget?
+/- 1500 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...
Simpelweg Tv te kijken, Netflix te gebruiken en voor de PlayStation 4 Pro.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf in eerste instantie de aanrader van Cooblue willen kopen, de LG 55UH850v. Toch sterk aan het twijfelen om dan niet toch voor een Samsung ks8000 te gaan. Ben echter bang met de huidige OLED trend dat ik niet het beste voor mijn geld krijg.

Welke vragen heb je hier nog over?
[i]De hamvraag is: wachten tot OLED goedkoper wordt (zou dat 4k en hdr rond de 1500 komen te liggen binnenkort?) of voor een van deze high-end led tv's gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelieboelie
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 18:12
Sony 55xd85 gezien? Ook 4k en hdr, rond e 1500 euro.

Hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
De 55KS7000? Nog wel even wachten

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:08

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Ga voor OLED, en HDR, en niet 4K. Mis je weinig aan.

Ik heb zelf een 55" oled, en het verschil tussen Full HD en 4K is minimaal. OLED daarintegen is briljant, genot om naar te kijken, ook met gewoon beeldmateriaal.

Lees het grote oled topic, en JvS daar, roept ook meermaals dat 4K heel weinig toevoegt.

Succes met de keuze

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnivoor
Verwachten jullie dat de OLED tv's goedkoper worden binnen twee maanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:57

DON PAPA

Tweaker-fan

Carnivoor schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:12:

Zelf in eerste instantie de aanrader van Cooblue willen kopen, de LG 55UH850v. Toch sterk aan het twijfelen
Ik twijfelde ook heel erg, maar heb de LG 55UH850v met een playstation 4 pro vandaag gezien, en was echt heel erg onder de indruk van hoe mooi beeld dit geeft. En aangezien deze tv op dit moment nog maar 1349 euro kost bij art&craft weet ik al wat ik binnenkort ga bestellen...

Ik wacht alleen nog even tot het eind van de maand of er nog BTW vrij dagen komen bij de MM en wat hij daar dan gaat kosten :)

[ Voor 9% gewijzigd door DON PAPA op 10-01-2017 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnivoor
EJSEJS schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:15:
[...]

Ik twijfelde ook heel erg, maar heb de LG 55UH850v met een playstation 4 pro vandaag gezien, en was echt heel erg onder de indruk van hoe mooi beeld dit geeft. En aangezien deze tv op dit moment nog maar 1349 euro kost bij art&craft weet ik al wat ik binnenkort ga bestellen...

Ik wacht alleen nog even tot het eind van de maand of er nog BTW vrij dagen komen bij de MM en wat hij daar dan gaat kosten :)
Hmm interessant. Maar puur op papier moet deze tv het wel afleggen tegen de ks8000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:57

DON PAPA

Tweaker-fan

Carnivoor schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 07:25:
[...]Hmm interessant. Maar puur op papier moet deze tv het wel afleggen tegen de ks8000
Ik zal ook zeker niet zeggen dat de LG 55UH850v beter is dan de ks8000, maar wat ik heb gezien van de LG 55UH850v gaf bij mij echt een 100% Wow gevoel en dan het relatief gunstige prijskaartje hebben voor mij de doorslag gegeven om voor de LG 55UH850v te kiezen. Of de LG 65UH850v moet snel nog in prijs dalen, dan overweeg ik die misschien nog wel..

En het zal gerust nog mooier/beter kunnen maar persoonlijk vind ik dit meer dan goed genoeg ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DON PAPA op 11-01-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnivoor
Ks7000 heeft bij Eurogamer.net in december de prijs voor beste koop van het jaar gekregen. Heb eens gezocht wat het verschil tussen ks7000 en ks8000 is, maar de verhalen verschillen aanzienlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
CDRK schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 00:36:
De 55KS7000? Nog wel even wachten
Wachten op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CDRK
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 17-08 10:13
Leuke acties zoals bijvoorbeeld de btw actie

Stay Frosty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valderrama
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-10 23:44
EJSEJS schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 19:15:
[...]

Een maand of vier geleden stond ik voor dezelfde keuze als de topicstarter. Ben gegaan voor de 55UH850V vanwege verschillende redenen. Ik wilde geen full HD, niet curved en bijvoorbeeld ondersteuning voor beide HDR formaten. Ben zeer content met de LG. Het OS en de bediening heeft me zeer verrast alsmede wat een verschil HDR maakt. De kleuren zijn standaard al zeer goed ingesteld wat ook in reviews terug te vinden in. Wel heb ik veel andere zaken moeten instellen om het beeld nog mooier te krijgen, met Google vind je snel veel gebruikte instellingen om me te starten en van daaruit verder tweaken naar eigen smaak.

Voor nu dus zeer content. Over een jaar twee kijken we wel weer verder.
Pagina: 1