Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
55 inch televisie
Wat is je budget?
+/- 1500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...
Simpelweg Tv te kijken, Netflix te gebruiken en voor de PlayStation 4 Pro.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf in eerste instantie de aanrader van Cooblue willen kopen, de LG 55UH850v. Toch sterk aan het twijfelen om dan niet toch voor een Samsung ks8000 te gaan. Ben echter bang met de huidige OLED trend dat ik niet het beste voor mijn geld krijg.
Welke vragen heb je hier nog over?
[i]De hamvraag is: wachten tot OLED goedkoper wordt (zou dat 4k en hdr rond de 1500 komen te liggen binnenkort?) of voor een van deze high-end led tv's gaan?
Ik zoek een?
55 inch televisie
Wat is je budget?
+/- 1500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ...
Simpelweg Tv te kijken, Netflix te gebruiken en voor de PlayStation 4 Pro.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf in eerste instantie de aanrader van Cooblue willen kopen, de LG 55UH850v. Toch sterk aan het twijfelen om dan niet toch voor een Samsung ks8000 te gaan. Ben echter bang met de huidige OLED trend dat ik niet het beste voor mijn geld krijg.
Welke vragen heb je hier nog over?
[i]De hamvraag is: wachten tot OLED goedkoper wordt (zou dat 4k en hdr rond de 1500 komen te liggen binnenkort?) of voor een van deze high-end led tv's gaan?