Mijn vraag
Sinds een week heb ik ineens het probleem dat mijn computer vast loopt terwijl ik Diablo 3 speel. Beter gezegd : mijn fps dropt naar 0 en kan wel alt tabben naar mijn desktop, maar dit gebeurd pas na iets van 10-20 seconden en alles reageert dan ook gewoon met 10-20 seconden vertraging terwijl ik mijn muis wel vrij kan bewegen . Nu startte ik vandaag World Of Warcraft op en na ong. 20 minuten spelen gebeurde hetzelfde als op Diablo 3. PC loopt vast en moet dan de PC handmatig uitzetten. Wie o wie weet wat dit kan veroorzaken?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro 64 bits
i7-4470k CPU(overgeklokt naar 4.4 GHZ)
Crucial Ballistix Tactical 16 gb
Seagate Desktop HDD ST3000DM001
Samsung 840 Pro Series MZ-7PD256
Asus Maximus VI Hero
CoolerMaster V650 Semi-Modular
Inno3D iChill GTX 780Ti HerculeZ X3 Ultra
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Temperaturen lijken oke te zijn, processor gaat nooit over 40 graden heen en grafische kaart nooit over 70 heen.
Grafische drivers al opnieuw geïnstalleerd.
Ik weet niet precies wat ik extra moet posten.
Heb dit probleem nog nooit gehad. Ben wel bang dat het mijn grafische kaart is. Hopelijk kan iemand mij er mee helpen.
Sinds een week heb ik ineens het probleem dat mijn computer vast loopt terwijl ik Diablo 3 speel. Beter gezegd : mijn fps dropt naar 0 en kan wel alt tabben naar mijn desktop, maar dit gebeurd pas na iets van 10-20 seconden en alles reageert dan ook gewoon met 10-20 seconden vertraging terwijl ik mijn muis wel vrij kan bewegen . Nu startte ik vandaag World Of Warcraft op en na ong. 20 minuten spelen gebeurde hetzelfde als op Diablo 3. PC loopt vast en moet dan de PC handmatig uitzetten. Wie o wie weet wat dit kan veroorzaken?
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 Pro 64 bits
i7-4470k CPU(overgeklokt naar 4.4 GHZ)
Crucial Ballistix Tactical 16 gb
Seagate Desktop HDD ST3000DM001
Samsung 840 Pro Series MZ-7PD256
Asus Maximus VI Hero
CoolerMaster V650 Semi-Modular
Inno3D iChill GTX 780Ti HerculeZ X3 Ultra
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Temperaturen lijken oke te zijn, processor gaat nooit over 40 graden heen en grafische kaart nooit over 70 heen.
Grafische drivers al opnieuw geïnstalleerd.
Ik weet niet precies wat ik extra moet posten.
Heb dit probleem nog nooit gehad. Ben wel bang dat het mijn grafische kaart is. Hopelijk kan iemand mij er mee helpen.
[ Voor 8% gewijzigd door Adeadly op 09-01-2017 17:29 ]
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.