.it reggen?

Pagina: 1
Acties:

• RubZie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-11-2024
Ik weet nu dat je hier (http://www.echoecho.com/tooldomainlookup.htm) je internatonale doms kan checken, maar nu wil ik een .it domein aanvragen...
Kan geen Italiaans, dus hoe gaan we dat aanpakken??? Er is ongtwijfeld een bedrijf dat dit kan, maar waarrrrr....
(Ik heb KvK trouwens, voordat mensen daarover gaan blaten ;))

Usarchy: nieuws over usability en online marketing

Verwijderd

Wat moet je in vredens naam met zo'n domein

• RubZie
Wat moet ik in vredesnaam met zo'n crap antwoord?
Sorry hoor, reageer dan gewoon niet ofzo.

Zoals je weet hebben de engelsen (en de Amerikanen en 3/4 van het internet) een woordje in hun taal dat zij noemen: it. Nou kijk zal ik het nog verder uitleggen of kan je de rest van het creatieve denkwerk zelf opbrengen? 8-)

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:00
Volgens mij kunnen ze je hier verder helpen...

Verwijderd

Er zal toch wel een hostingprovider zijn
dit in Nederland aanbiedt?

Neem desnoods contact op met een provider
met een speiale wens ofzo... :?

• RubZie
Op maandag 02 juli 2001 11:55 schreef Myrdhin het volgende:
Volgens mij kunnen ze je hier verder helpen...
Had ik idd ook bedacht (daar kom je ook terecht vie die checksite) maar je kan daar niet reggen ofzo... Heb wel al een mailtje naar info@nic.it gestuurd, kijken wat daaruit komt.
Tnx iig!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 09:03
Move / Hosting

DIT IS MIJN WEBSITE

Verwijderd

Je moet in Italie gevestigd zijn en een officieel bedrijf of gesubsidieerd instantie zijn om een it domein te reggen. Ik zou even contact opnemen met een provider in italie.

• igmar
  • Laatst online: 20-04 22:06

igmar

ISO20022

Had ik idd ook bedacht (daar kom je ook terecht vie die checksite) maar je kan daar niet reggen ofzo... Heb wel al een mailtje naar info@nic.it gestuurd, kijken wat daaruit komt.
Tnx iig!
Reggen van een .it domein is geen probleem. De meeste ISP's doen dat vast wel. Anders www.jdimedia.nl

• oh,when?
  • Niet online

oh,when?

...

Op maandag 02 juli 2001 11:31 schreef DSanka het volgende:
Wat moet je in vredens naam met zo'n domein
http://www.i-did.it/my/way

zou wel koel zijn... :D ;) :)

"You're only as good, as what you did last week."

Verwijderd

Even die van www.codras.com mailen.
Die hebben mijn .it ook geregistreerd, moet natuurlijk wel op Italiaans bedrijf staan (een partner van hen)

Vesalius

Verwijderd

Op maandag 02 juli 2001 22:49 schreef Vesalius het volgende:
Even die van www.codras.com mailen.
Die hebben mijn .it ook geregistreerd, moet natuurlijk wel op Italiaans bedrijf staan (een partner van hen)

Vesalius
Luister...we houden niet van SPAM jongen... jij bent Codras, dus houd je een beetje stil wil je??

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 11:26 schreef Magio het volgende:

Luister...we houden niet van SPAM jongen... jij bent Codras, dus houd je een beetje stil wil je??
Idd, zeg dan gewoon 'mail mij ff ofzo'... :(

Verwijderd

[..]

1. Wie zegt dat ik iets met CODRAS te maken heb? Ik geef toe dat ik met hen vroeger heb samengewerkt en erg onder de indruk ben van hun diensten. Ik zie niet in waarom ik mijn tevredenheid op dit forum niet mag laten blijken !

2. Ik vind het bijzonder spijtig dat jullie op den duur alles als spam gaan zien, zolang het geen posts zijn die een url bevatten die niet over het thema gaat vind ik dat geen spam. Het is trouwens spijtig dat jullie je bezig houden met alle 'spammers' belachelijk te maken.

3. Ik hoop dat hiermee de discussie is afgesloten, de persoon die een .it wil kan natuurlijk altijd terecht bij CODRAS ;) of een andere provider. We leven tenslotte in een vrije markteconomie.

Met beleefde groeten,

Vesalius

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26

[..]

Op dinsdag 03 juli 2001 18:15 schreef THCdeMatthijs het volgende:

[..]

Idd, zeg dan gewoon 'mail mij ff ofzo'... :(
-1 Flames

Vooral die van THCdeMatthijs, als je niks nuttigs te melden hebt doe dit dan ook niet. Er was al een keer op geflamed, moet je aan je HK posts komen ofzo ?

Verwijderd

Op dinsdag 03 juli 2001 18:39 schreef Vesalius het volgende:

[..]

1. Wie zegt dat ik iets met CODRAS te maken heb? Ik geef toe dat ik met hen vroeger heb samengewerkt en erg onder de indruk ben van hun diensten. Ik zie niet in waarom ik mijn tevredenheid op dit forum niet mag laten blijken !

2. Ik vind het bijzonder spijtig dat jullie op den duur alles als spam gaan zien, zolang het geen posts zijn die een url bevatten die niet over het thema gaat vind ik dat geen spam. Het is trouwens spijtig dat jullie je bezig houden met alle 'spammers' belachelijk te maken.

3. Ik hoop dat hiermee de discussie is afgesloten, de persoon die een .it wil kan natuurlijk altijd terecht bij CODRAS ;) of een andere provider. We leven tenslotte in een vrije markteconomie.

Met beleefde groeten,

Vesalius
toevallig sta je al een paar maanden op me icq lijst. Eerst heette je codras en nu vesalius. Is dat toeval? Vast wel.

Wij makken spammers wel belachelijk ! Hoe denk je een serieus bedrijf te hebben als je moet spammen? als je al aan al je klanten moet komen ... succes dan !

Verwijderd

[/quote]
-1 Flames

Vooral die van THCdeMatthijs, als je niks nuttigs te melden hebt doe dit dan ook niet. Er was al een keer op geflamed, moet je aan je HK posts komen ofzo ?
[/quote]

Wat zijn HK posts??

• Mark
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-05 22:26
Op dinsdag 03 juli 2001 18:48 schreef Magio het volgende:
...
Wat zijn HK posts??
HK = Huiskamer. Lees [topic=162982] maar eens.
Zie nu net dat jij ook nog zo'n newbie bent die er nog niet in mag >:) ;)

[onder-ons]
Veel mis je niet b.t.w.
[/onder-ons]
Pagina: 1