Mijn vraag
Graag zou ik jullie advies ontvangen met betrekking tot de lijst die ik onder reeds heb opgesteld. Mijn grootste vraag is eigenlijk of alle componenten optimaal op elkaar aansluiten. Uiteraard sta ik op voor verbeterpunten en adviezen! Mijn kennis m.b.t tot de producten is laten we zeggen, niet bovengemiddeld
.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het systeem zal met name gericht zijn op het gamen (FPS). Daarnaast zal het ook voor alledaags gebruik gebruikt worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 - 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee start from scratch. Met uitzondering van een toetsenbord/muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Primair denk ik dat mijn keuze voor een i5-7600K processor in combinatie met een Z270E (bewuste keuze vanwege WIFI) en de Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING een goede basis zal zijn voor gaming. Het is naar mijn inziens niet over de top en enigszins ''betaalbaar'' al blijft betaalbaarheid een subjectief gegeven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Monitor:
AOC AGON AG271QX vanwege de resolutie en 144mhz refreshrate.
Bij voorbaat dank voor jullie input!
Graag zou ik jullie advies ontvangen met betrekking tot de lijst die ik onder reeds heb opgesteld. Mijn grootste vraag is eigenlijk of alle componenten optimaal op elkaar aansluiten. Uiteraard sta ik op voor verbeterpunten en adviezen! Mijn kennis m.b.t tot de producten is laten we zeggen, niet bovengemiddeld
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het systeem zal met name gericht zijn op het gamen (FPS). Daarnaast zal het ook voor alledaags gebruik gebruikt worden
Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 - 2000 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee start from scratch. Met uitzondering van een toetsenbord/muis
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Primair denk ik dat mijn keuze voor een i5-7600K processor in combinatie met een Z270E (bewuste keuze vanwege WIFI) en de Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING een goede basis zal zijn voor gaming. Het is naar mijn inziens niet over de top en enigszins ''betaalbaar'' al blijft betaalbaarheid een subjectief gegeven.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Monitor:
AOC AGON AG271QX vanwege de resolutie en 144mhz refreshrate.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-7600K Boxed | € 269,95 | € 269,95 |
| 1 | Asus ROG Strix Z270E Gaming | € 215,95 | € 215,95 |
| 1 | Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING | € 534,30 | € 534,30 |
| 1 | Seagate Desktop HDD, 2TB | € 74,90 | € 74,90 |
| 1 | NZXT H440 Zwart | € 118,90 | € 118,90 |
| 1 | be quiet! Dark Rock Pro 3 | € 75,95 | € 75,95 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 116,95 | € 116,95 |
| 1 | Corsair RM550x | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 95,95 | € 95,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.598,80 | |
Bij voorbaat dank voor jullie input!