Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies Game PC i.c.m monitor Prijs +/- 2000 euro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Graag zou ik jullie advies ontvangen met betrekking tot de lijst die ik onder reeds heb opgesteld. Mijn grootste vraag is eigenlijk of alle componenten optimaal op elkaar aansluiten. Uiteraard sta ik op voor verbeterpunten en adviezen! Mijn kennis m.b.t tot de producten is laten we zeggen, niet bovengemiddeld ;).

Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Het systeem zal met name gericht zijn op het gamen (FPS). Daarnaast zal het ook voor alledaags gebruik gebruikt worden

Wat mag het systeem gaan kosten?
1500 - 2000 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Nee start from scratch. Met uitzondering van een toetsenbord/muis

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Primair denk ik dat mijn keuze voor een i5-7600K processor in combinatie met een Z270E (bewuste keuze vanwege WIFI) en de Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING een goede basis zal zijn voor gaming. Het is naar mijn inziens niet over de top en enigszins ''betaalbaar'' al blijft betaalbaarheid een subjectief gegeven.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Monitor:
 AOC AGON AG271QX vanwege de resolutie en 144mhz refreshrate.

#ProductPrijsSubtotaal
1Intel Core i5-7600K Boxed€ 269,95€ 269,95
1Asus ROG Strix Z270E Gaming€ 215,95€ 215,95
1Asus ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING€ 534,30€ 534,30
1Seagate Desktop HDD, 2TB€ 74,90€ 74,90
1NZXT H440 Zwart€ 118,90€ 118,90
1be quiet! Dark Rock Pro 3€ 75,95€ 75,95
1Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16€ 116,95€ 116,95
1Corsair RM550x€ 95,95€ 95,95
1Samsung 850 EVO 250GB€ 95,95€ 95,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.598,80

Bij voorbaat dank voor jullie input! d:)b

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-11 00:25
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 is dankzij de lagere CAS latency net zo snel en een stukje goedkoper.

Welke FPS games gaat het om? Voor multiplayer BF1 in grote maps met veel spelers is een i7 toch wel het overwegen waard.

Verder is het een vrij duur moederbord en een vrij dure versie van de videokaart, maar dat had je ongetwijfeld al gezien, en bewust voor gekozen.

• NLBUURMAN
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23-10 11:31

NLBUURMAN

Het Koffiemonster

het klinkt misschien gek, maar er zijn goedkope wifi adapters die hetzelfde kunnen waardoor je een goedkoper moederbord kan nemen; 't is maar net wat je wilt. het kan zowel via USB als via PCI-e, waarbij versies zijn die je op een grotere afstand kan neerzetten ivm bereik.

Ik gebrijp dat je gaat overklokken? zo niet dan is dat Z-bord en -K processor wel een beetje overkill...

R7-3700X/MSI B550 Tomahawk/32GB RAM/NZXT H440/Phanteks TC14PE/Asrock RX6600XT Challenger

Verwijderd

Topicstarter
lactaxative schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:24:
pricewatch: Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3000C15 is dankzij de lagere CAS latency net zo snel en een stukje goedkoper.

Welke FPS games gaat het om? Voor multiplayer BF1 in grote maps met veel spelers is een i7 toch wel het overwegen waard.

Verder is het een vrij duur moederbord en een vrij dure versie van de videokaart, maar dat had je ongetwijfeld al gezien, en bewust voor gekozen.
Bedankt voor de tip m.b.t het geheugen. Is inderdaad het overwegen waard.

Voornamelijk CSGO en rainbow six siege. En uiteraard wat er in de nabije toekomst nog aan leuks voorbij komt!
En het klopt inderdaad dat mijn moederbord en videokaart een bewuste keuze is.

Verwijderd

Topicstarter
NLBUURMAN schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:26:
het klinkt misschien gek, maar er zijn goedkope wifi adapters die hetzelfde kunnen waardoor je een goedkoper moederbord kan nemen; 't is maar net wat je wilt. het kan zowel via USB als via PCI-e, waarbij versies zijn die je op een grotere afstand kan neerzetten ivm bereik.

Ik gebrijp dat je gaat overklokken? zo niet dan is dat Z-bord en -K processor wel een beetje overkill...
Ja klopt, Wil me inderdaad gaan verdiepen in het overklokken!
Maar om mijn processor goed te laten functioneren heb ik het best een Z270 moederbord nodig toch?

• lactaxative
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-11 00:25
B250 en H270 moederborden bestaan ook gewoon, het verwerken in de pricewatch duurt een poosje. Om te overklokken heb je echter wel een Z270 bord nodig.
Pagina: 1