Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Office outlook vraag

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• verliezer
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-03-2023
Op mijn werk krijg ik enorm veel updates van vergaderingen die de status hebben ' Geen reactie vereist'. Ik klik me rot om al die dingen iedere keer uit mijn mailbox te verwijderen.
Weet iemand hoe je deze 'updates' automatisch naar een aparte map kunt verplaatsen of kunt verwijderen?

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb inmiddels Google intensief gebruikt op zowel NL als ENG. Helaas vind ik alleen beschrijvingen hoe je automatisch vergaderverzoeken kunt accepteren. Nergens vind ik de nuancering richting een update van een vergaderverzoek (die enkel informatief is).
Ik weet hoe regels werken en hoe ze aan te maken, ik ken VB enigzins. Echter nog nooit gelukt om voor de updates een oplossing te vinden

Ik hoop dat hier iemand is die een briljant idee heeft? _/-\o_

Alle reacties

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ik heb het zelf niet getest, maar kom je hier mee uit de voeten?
https://www.extendoffice....ve-meeting-responses.html

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• verliezer
  • Laatst online: 27-03-2023
Nop, deze kende ik. Wat ik nergens kan vinden is de regel hoe je kan zien dat het een update betreft waarop geen reactie vereist is.
Alle voorbeelden die ik tegen kom zijn ofwel automatisch accepteren van uitnodigingen of verdwijderen van uitnodigingen.

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Mijn ervaring met afspraken met een 'geen actie vereist' is dat dit meestal wijzigingen zijn van al bestaande afspraken (varierend van een andere locatie, tot een verwijdering van een typo in "brootjes zijn verzorgt").

De ALLEReenvoudigste oplossing is het bij de bron aanpakken: laat degene die wijzigingen aanbrengt in de afspraak niet iedereen laten mailen.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
MOVE >> CSA