you rear line out impedance is equal to or higher than 110

Pagina: 1
Acties:

• marcelmaria
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-11 16:50
Kan iemand mij vertellen of deze melding normaal is ? ik krijg van programma supreme FX de volgende melding

you rear line out impedance is equal to or higher than 110 ohm
Versterkingsniveau is ingesteld op Extreem

N.B Stel voor een nauwkeurige bepaling van de impedantie het volume op de afstandsbediening van de hoofdtelefoon in op maximaal.

Ik krijg bij het aansluiten van me logitech 2.1 speakerset deze melding. Van supreme FX

Op de Bètaversie V6.0.1.7960 heb ik diverse problemen ervaren

Geen geluid uit me logitech speakers Als ik geluid uit me logitech speakers kreeg klonk het net alsof ze opgeblazen waren.

Nu via intel nieuwere versie gedownload nu normaal geluid

versie 6.0.1.7982

Alleen ik behoud deze melding

you rear line out impedance is equal to or higher than 110 ohm
Versterkingsniveau is ingesteld op Extreem

N.B Stel voor een nauwkeurige bepaling van de impedantie het volume op de afstandsbediening van de hoofdtelefoon in op maximaal.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:26
Nou heb ik verdraaid weinig verstand van audio & bijpassende drivers, maar:
Logitech 2.1: lijkt mij dus een set van twee front speakers en een subwoofer

Dus als er een programma klaagt over hoge impedantie op je rear speakers, dan gok ik dat je ergens nog surround met achterspeakers op enabled hebt staan.
(en als je een speaker-uitgang niet aansluit, dan heeft 'ie effectief een superhoge impedantie van miljarden ohms, dus de melding klopt op zich dus perfect. Nou nog zorgen dat de rear niet gecheckt wordt!)

• marcelmaria
Ik zal hier vanavond direct naar kijken

Ik krijg deze melding namelijk direct met aansluiten van de 2.1 set
Indien dit inderdaad aan staat snap ik het probleem ook

Alleen wat ik niet snap mijn speakers van mijn jamo surroundboxen maar 6 ohm zijn

• marcelmaria
vanaalten schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:48:

Dus als er een programma klaagt over hoge impedantie op je rear speakers, dan gok ik dat je ergens nog surround met achterspeakers op enabled hebt staan.
(en als je een speaker-uitgang niet aansluit, dan heeft 'ie effectief een superhoge impedantie van miljarden ohms, dus de melding klopt op zich dus perfect. Nou nog zorgen dat de rear niet gecheckt wordt!)
marcelmaria

Ik zal hier vanavond direct naar kijken

Ik krijg deze melding namelijk direct met aansluiten van de 2.1 set
Indien dit inderdaad aan staat snap ik het probleem ook

Alleen wat ik niet snap mijn speakers van mijn jamo surroundboxen maar 6 ohm zijn

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:43
Dat laatste is ook normaal. Die 110 ohm en hoger is maar een getal dat ergens is ingesteld. Zoals de melding al zegt: deze is 110 ohm of hoger. Grote kans dat deze quasi oneindig hoog is bij jou, wat effectief betekend dat er niets is aangesloten.

• marcelmaria
vanaalten schreef op maandag 9 januari 2017 @ 17:48:

Alles staat gewoon op stereo ingesteld. Nergens iets over rear ofz vreemd

• marcelmaria
GENETX schreef op maandag 9 januari 2017 @ 19:04:
Dat laatste is ook normaal. Die 110 ohm en hoger is maar een getal dat ergens is ingesteld. Zoals de melding al zegt: deze is 110 ohm of hoger. Grote kans dat deze quasi oneindig hoog is bij jou, wat effectief betekend dat er niets is aangesloten.
Quasi ?

Het vreemde is dat hij zegt 110ohm op me front headfone daar zitten me normale logitech speakertjes op
Pagina: 1