Toon posts:

Nieuwe iPhone?

Pagina: 1
Acties:
  • 226 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-Tweakers,

Ik mag van mijn verzekering ter waarde van 1000€ een nieuw toestel uitzoeken, momenteel heb ik de iPhone 6 64GB, ik wil overstappen op een nieuwe Apple toestel maar mijn vraag is dus of er al enige nieuws/geruchten zijn over wanneer er een nieuw toestel word aangekondigd? Ik wil niet de iphone 7 halen en maand laten achter komen dat er een nieuwe komt....

Heeft iemand wat info of wat geruchten voor me? Het enige wat ik kan vinden is dat er in 2017 een toestel word aangekondigd..

Vriendelijke bedankt.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jacketti
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 02:38
medio september komt doorgaans de iPhone uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ajaaaan
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 14:54
Apple kennende komt in september een nieuwe model uit

*edit
Zoals hierboven aangegeven ;)

[ Voor 34% gewijzigd door ajaaaan op 09-01-2017 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-09 23:18

Chiron

Moderator Discord
Traditioneel worden de iphones altijd aangekondigd in september, waarna ze in oktober/november leverbaar worden in Nederland. Je hebt dus nog wel even ;)

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .Maarten
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10:33
Er zijn nog geen aankondigingen gedaan en er zijn nog weinig geruchten. Reken op ergens tussen augustus en december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor jullie snelle duidelijke antwoorden, het word dus een iPhone 7.. ben ongeduldig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Voor de volgende keer kun je naar de MacRumors Buyer's Guide kijken. Daar staan alle geruchten op een rijtje. Dit topic gaat daarom op slot :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.