Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hapering met adobe premiere pro cc2015

Pagina: 1
Acties:

• JarnovdBerg
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 23-09 22:42
Hallo,

Sinds een paar weken heb ik een drone gekocht. na wat gevlogen te hebben, en wat opnames gemaakt te hebben leek het mij wel leuk om een video in elkaar te zetten.

Daarvoor heb ik het programma Adobe premiere pro cc2015

Maar als ik een filmpje versnelt wil laten afspelen doet hij het 3 sec goed, en dan hapert hij in eens heel erg.

mijn vraag was: weet iemand hoe dit zou kunnen komen?

i7 4710 HQ
GTX 860 M
500 GB SSD
16 GB RAM DDR3

zelf heb ik al gekeken met openhardwaremonitor of mijn kaart het aankon maar dat is het probleem niet.

Gr.

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-11 20:27

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Gokje, pagefile, Windows, Premiere cache disk staan allemaal op de SSD? En is het trouwens "haperen en de PC wordt trager" of "haperen in de preview-window"?

Geen idee hoe oud je bent maar als je vroeger een VHS-band vooruitspoelde op 4x of 8x snelheid, leek het ook een hapering/verschuiving van de beelden maar "onder water" was echt wel bekend bij het apparaat waar 'ie gebleven was.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• JarnovdBerg
ik ben 17 jaar. alles draait op de SSD alleen het beeld word trager, met mijn laptop is verder niks optemerken

• wolly_a
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Je bedoelt dat de video in de afspeelmonitor zomaar begint te schokken. Een keer stoppen en starten en daarna loopt het weer prima vloeiend verder? Ik heb dat al vrij lang. Met CS6 had ik dat nooit, sinds de update naar CC was het ellende. Ik heb al van alles geprobeerd, maar zonder resultaat. Het lijkt me gewoon een kwestie van slordig programmeren en onzorgvuldig omgaan met resources.

• JarnovdBerg
ja precies dat probleem, dus overgaan op een ander programma?